PyrionZ Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skal ganske så sikkert til Sverige på Søndag, og skal handle meg gainer og ZMA, men hvilke anbefaler dere? Har allerede bestemt meg for Horsepower kreatin, men er ikke sikker på gainer og ZMA, så fint om dere kunne poste erfaringer osv om produktene; p På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 MutantMass Weight Gainer, annbefales. Den er bedre enn mange andre gainere, en av de beste har jeg hørt. Fåes opp til 7 kg i en sekk ! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Tror det ikke er så altfor mye forskjell på ZMA produkter, men er ikke sikker da jeg ikke bruker dette tilskuddet selv (sover godt nok fra før ), men har hørt at det er lurt å kjøpe en med kalsium i, fordi det funker bra sammen med sink og magnesium, men er ikke helt sikker på dette... edit: får du HP i sverige for tiden nå? isåfall, husk å ta med kvittering og kun 1 boks, hvis du skulle bli stoppa av tullen Endret 3. januar 2009 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Faktisk er det omvendt Kalsium hindrer opptaket av magnesium, og magnesium hindrer opptaket av kalsium, så da får du mindre effekt av begge. Derfor bør man ikke drikke så mye melk når man bruker ZMA, hvert fall ikke på noen timer før inntak Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) er du sikker på dette? mente å lese at det forsterket effekten, og skulle visstnok gjøre det bedre, mener det fra Nordicpower det gjaldt.. edit: kilde: http://www.treningsforum.no/forum/index.ph...26661.msg335323 Endret 3. januar 2009 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Vet ikke konkret, men denne produktsiden anbefaler å kutte kalsium. Edit: Sitatet til han ene fyren i kilden din virker å gi mening, så det er mulig du har rett. Det er vel kanskje ikke verre enn å prøve å kombinere for å se om effekten forsvinner eller ikke. Endret 3. januar 2009 av awkward Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 vil tro det skal mye kalsium til for å få til dette, vil tro at nordicpower ikke har i calsium får å gjøre produktet sitt dårligere enn motstanderens... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Da går jeg nok bare for en eller annen ZMA, kan jo høre i butikken hva de anbefaler når jeg er der. Finner da ihvertffall HP på en god del svenske sider.. Men, ¨får se om jeg finner det. Takk for svar! Endret 3. januar 2009 av -pyrion- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå