elektroboy Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nå er jeg ikke så flink i tysk, men håper at noen av dere kan bidra med noen "morsomme" setninger på tysk Kommer vel sikkert noen ufine innpå her tenker jeg..hehe. Fyr løs Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ich habe eine grosse Würst in meiner Lederhosen Endret 2. januar 2009 av Ekko 1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Schvetsige futse elns futse affe teufel hölle Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eg kan ikke tysk, så dette blir veldig dårlig gramatisk, but here we go: Ich habe ein grosse sperm-channonen Du skjønner vell hva det betyr .. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Oversett under eller over tysk-setninga då Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Rammstein sine tekster florerer av ordspill, så det kan være verdt sjekke ut. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ich habe eine gedigen spermkanon geladen for disch? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 .... Hurra for fjortisstråd... geeezes Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Riktig nok ikke en setning, men jeg og en kompis fliter oss gjennom en tysk time pga. av ordet. Dass på tysk er Plumpsklo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå