Rambol Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei. Lurte på om det var noen som kunne anbefale en lader for to kontrollere til en billig penge. Hadde vært fint om laderen hadde eget støpsel slik at jeg kunne lade uavhengig av maskinen. Ser at det er en del billige på nettbutikkene play og amazon, disse kommer med "engelsk støpsel", men er vel kanskje ikke noe problem å kutte ledningen og sette på norsk utgave (istedetfor å kjøpe en overgang). Noen som har en som kan anbefales? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg lurer også på det samme. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du kan jo prøve amazon.de Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har denne, og den er helt maks. Den kjøpte jeg for 249 på EBgames. Den kobles direkte i støpselet og har i tillegg to usb-utganger på siden så det går an å lade 4 kontrollere om du har to kabler. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 DEN så jammen ikke dum ut nei, akkurat det jeg var på jakt etter. EB Games er det samme butikk som GameStop? Gikk inn på www.ebgames.no og da kom jeg til GameStop. Har en Gamestop butikk rett i nærheten så da skal jeg legge lørdagsturen innom der gitt, men med min flaks så har de sikkert ingen inne .... Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Gikk en tur innom GameStop i dag og fikk meg en lader til kr 279,-. Var kanskje litt dyr, men men, den var jo nesten flott å kikke på så det får være greit. Takker for tipset ! Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bra du ble fornøyd:) Jeg har hatt den i et år, og den har ikke sviktet meg ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå