Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nå har det seg at vi fikk en Xbox 360 her hjemme til jul og til nå så har vi kjøpt Burnout Paradise og FlatOut: Ultimate Carnage (begge er geniale spill) men jeg savner muligheten til å spille sammen med kamerater og søsken i sofaen og ikke over Live. Så da lurte jeg rett og slett på om dere vet om noen gode (alle slags spill) som har splitscreen. Alle tips taes imot med takk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fifa er jo en klassiker. Fotball er alltid gøy å spille splitscreen. Forza 2 er et racing-simulator-spill som er dritgøy, både 1- og 2-player. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fotballspill er ikke heeelt min smak, men skal se nærmere på Forza. Takker Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ok. Forza kom vel i fjor, så man får det for en billig penge nå, også! Ville kikket på denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ok. Forza kom vel i fjor, så man får det for en billig penge nå, også! Ville kikket på denne tråden. Hoops. Den hadde jeg oversett i min søken for splitscreenspill. Takker Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gears of war 1 & 2, for to pers... Genialt spill Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gears of war 1 & 2, for to pers... Genialt spill De to ja, og selvfølgelig den store klassikeren; Halo 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fotballspill er ikke heeelt min smak, men skal se nærmere på Forza. Takker Da har man alle andre sportspill. Beijing 2008, NBA Live, NHL osv. Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Call of Duty 3 :!: Jeg og fire kompiser hadde filmkveld, for et par år sia, 4player på en 18-19tommer,(er ikke sikker, liten hvertfall) det var dritfett, men er jo split screen på cod4 og, det er kult :!: Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Xbox er overlegen ps3 når det gjelder splitscreenspill! I disse dager ville jeg anbefalt left 4 dead 2 og borderlands.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå