Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Corsair 750W - hvordan starte første gangen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

øh nei!

Du har satt den inn i pc`n regner jeg med?

Uten last vil den IKKE starte!!

Dvs at om den ikke står i pc`n, så må du kopple til et dvd drev etc.. for at den skal starte opp.. (det finnes en annen metode også, men går ikke inn på det nå, såfremt du ikke vil vite det da? )

Lenke til kommentar
øh nei!

Du har satt den inn i pc`n regner jeg med?

Uten last vil den IKKE starte!!

Dvs at om den ikke står i pc`n, så må du kopple til et dvd drev etc.. for at den skal starte opp.. (det finnes en annen metode også, men går ikke inn på det nå, såfremt du ikke vil vite det da? )

Du skriver uten last vil den ikke starte, hva mener du med det? Alt er kobla sammen, psuen, hk,harddisk osv. Du skal vel få startet den da?

Endret av larsingedude
Lenke til kommentar
Du kan prøve å kortslutte pinne 14 og 15 for å jumpstarte den.

Det var nettopp dette jeg hadde tenkt å si også :)

En PSU til pc kan brukes til så mangt.. og trådstarter sa ikke et ord om at PSU var i pc.. han bare lurte på om hvordan starte en PSU første gang !

En PSU vil ikke starte uten last, det vil si at den må ha en form for belastning for å begynne å gi strøm ut (såfremt du ikke "kortslutter" (lasker) over pinne 14 og 15 )..

Endret av okasin
Lenke til kommentar
Fixed, som i nå fungerer alt? Hva gjorde du for å få det til?
Vet ikke helt :p, var ikke jeg som fixsa det :p
Går det an å bli mer vag? Det er greit å poste løsninger i enden av tråden slik at andre i ettertid kan bruke infoen når de feilsøker.

javel, altså så skal jeg spør han når han i morra da, ringer ikke folk kl 11 på søndag for å spør hvordan de kom fram til en løsning på på et problem. Uansett så forstod jeg det sånn at han ikke fikk startet det pga mangel på motstand, jeg tror det løste seg etter han satte i harddisk og dvd brenner. Men du skal få en fyldig raport i morgen innen kl 5!!

Endret av larsingedude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...