Pc96 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei! Skal ha meg ny flatskjerm. Skal ha en en riks tv godkjent, 42 tommer, den må vere klar på 3-5 meters avstand. 4500-5000 kroner. Hvilken bør jeg velge?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det billigste du får en 42" er 5391,-. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Det billigste du får en 42" er 5391,-. Hvor da?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kjære deg, vi er velsignet med en prisguide! Trykk her hvis du ikke gidder å lete selv. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Kjære deg, vi er velsignet med en prisguide! Trykk her hvis du ikke gidder å lete selv. Er vel ikke alle norges butikker som er inkludert i prisguiden? Synes "hvor" var et godt spørsmål jeg Endret 2. januar 2009 av boredandre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Men nå vet dere det. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Men nå vet dere det. Finnes jo dusinvis av butikker som ikke er med i prisguiden. Så billigst? tja, hvordan vet man det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nå vet du også at jeg tok utgangspunkt i prisguiden, så da er alle mysterier oppklart. Expert og Elkjøp har for vane og kjøre tungt på nå i januar, så ha øynene oppe for godbiter. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vel, det er mange tråder her nå som omhandler forskjellige tver som er på Januar tilbud. Elkjøp har blant annet Dette tilbudet som mange ser på med store øyne. Snok rundt i de forskjellige trådene her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå