HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg tygger mye tyggis, og liker sterk tyggis best. Merker aldri noe stikking eller prikking. Men når jeg havner i stressende situasjoner så stikker det på tungespissen, og jeg merker at det kommer av tyggisen. Hva i all verden kommer dette av? Med 'stressende situasjoner' mener jeg nær-døden-opplevelser i trafikken osv. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror en løsning er å ikke befinne seg så ofte i nær døden opplevelser. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Høres ut som en god plan. Men det er vel heller årsaken jeg lurer litt på. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 kjjinki situasjon av nær døden opplevelse da!! - kan ha vert noe du ikke tålte i akkuratt den tyggissen da?? Vi reagerer jo så forskjellig på de forskjellige midlene som ligger i det.. - kan ha noe med mengden og gjøre ja hmm.. sannelig ikke godt og si du Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis du leser posten min skikkelig så ser du at det bare er under stressende situasjoner, så har ikke noe med at jeg ikke tåler tyggisen å gjøre. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har vel muligens noe med at når du blir stresset kan porer o.l. på tungen åpne seg og blir mer mottakelig for minten o.l. i tyggisen, men hva vet jeg. Kan være at kroppen, i stressende situasjoner som f.eks nær døden-opplevelser, produserer adrenalin som kan gjøre at blodet pumper fortere og kan muligens føre til at tungen blir mer omtålelig for tyggisen? Kan være det er blandet arsenikk i tyggisen din, kanskje han vi skal ta, som gjør at det prikker og at det utløses helt tilfeldig når du samtidig opplever nær døden-opplevelser. Jeg stemmer for sistnevnte. Drap? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Den siste virker fornuftig, ja. En mann i min posisjon blir jo ofte utsatt for slike ting. Men fra spøk til softgun, de to første virker logisk. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er i hvertfall den eneste forklaringen jeg på sittende ræv kan komme på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå