Andeby Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei, har snart bursdag, og da hadde jeg tenkt å kjøpe litt snask til maskina (Ender vel opp med alt nytt, men men ). Har fått satt opp en handleliste med det jeg har funnet til nå, men det kan bli litt dyrt om ikke noe av det blir satt ned i pris nå snart (Det tipper jeg, siden hovedkort og prosessor bruker ganske ny teknologi om jeg ikke tar helt feil.). Handleliste Det jeg lurer på her er, passer alt dette sammen? Er ganske kjedelig å ha kjøpt deler for tusener av kroner og så er det noe som ikke passer. Og er det noe jeg kunne funnet billigere men like bra? Tenker spessielt på hovedkort her. Kanskje strømforsyning og. Strømforsyningen jeg har holder ikke til innholdet, så det må kjøpes nytt. Hadde heller ikke planer om minne, men så støtter ikke hovedkortet mitt prosessoren, så da blir det nytt hovedkort også. Endret 2. januar 2009 av Andeby Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ta vis for alle på handlevogna sånn at vi kan se hva som er oppi der, hvordan ellers skal vi hjelpe deg? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ta vis for alle på handlevogna sånn at vi kan se hva som er oppi der, hvordan ellers skal vi hjelpe deg? Ups Skal gjøre det. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ser bra ut. Selv ville jeg ha valgt Asus P6T deluxe med OC palm, hvis du skal overklokke, og kankje en cpu kjøler. Hvis du forsatt har penger til overs kan du jo gå for en 4870X2.. Men gå for Asus P6T hvis du skal overklokke. Minst 3GB sier jeg... på 1600mhz så det nettopp. Alt ser bra ut, men mer ram! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ser bra ut.Selv ville jeg ha valgt Asus P6T deluxe med OC palm, hvis du skal overklokke, og kankje en cpu kjøler. Hvis du forsatt har penger til overs kan du jo gå for en 4870X2.. Men gå for Asus P6T hvis du skal overklokke. Minst 3GB sier jeg... på 1600mhz så det nettopp. Alt ser bra ut, men mer ram! Jeg har ingen planer om å overklokke. Og jeg skal kjøpe 3 av den RAM brikken. Det skal stå det i handlelista. Penger til 4870x2 tviler jeg på å ha, men om det skulle strekke til går jeg for det. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 anbefaler forsatt 1600mhz ram... Hvilken oppløsning spiller du i? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 anbefaler forsatt 1600mhz ram...Hvilken oppløsning spiller du i? Spiller i 1680x1050. Fant 3x 1600mhz brikker nå, ble en del høyere pris da. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå