Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Co-op splitscreen? Det er jo supert! Helvette at jeg kjøpte dette på PC. Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ikke sist jeg spilte, hvertfall ikke co-op. Heller ikke San Andreas har co-opLeft 4 Dead co-op? DiRT har ikke splitscreen heller. Left4Dead har co-op, San Andras har co-op og DiRT har også multiplayerfunksjon. Godt tips å holde kjeft hvis man ikke vet hva man prater om Endret 3. januar 2009 av eXilAz Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Co-op splitscreen? Det er jo supert! Helvette at jeg kjøpte dette på PC. Co-op spiltscreen ja : Digg det . Kun 2-player dog, ikke mulig med 4. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Left4Dead har co-op, San Andras har co-op og DiRT har også multiplayerfunksjon. Godt tips å holde kjeft hvis man ikke vet hva man prater om Som sagt jeg bomma med L4D, men hvordan coop har san andreas? og hvordan coop har dirt på SAMME maskin? Kanskje bedre å lese topic før du slenger rundt med kjeften Edit: LES! Jeg skreiv splitscreen! Endret 3. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Left4Dead har co-op, San Andras har co-op og DiRT har også multiplayerfunksjon. Godt tips å holde kjeft hvis man ikke vet hva man prater om Som sagt jeg bomma med L4D, men hvordan coop har san andreas? http://faqs.ign.com/articles/575/575840p1.html Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Joda, det visste jeg. Kaller ikke akkurat det co-op men. Skulle gjerne visst hvordan coop på DiRT er btw. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lego Star Wars/Indiana Jones/Batman er coop singlescreen. Sinnsykt fete spill med masse humor (spesielt om du har sett filmene) og høy gjenspillingsglede Lenke til kommentar
captainraise Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I disse spillene dere nevner.. Kan man spille mot hverandre der og, eller er det bare co-op på split screen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Utgangspunktet for tråden var co-op, men det går an å spille mot hverandre på de fleste nevnte spillene. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Castle Crashers(1200) og Age Of Booty(800), glimrende Arcade spill. Kvalitet. Førstnevnte ble forøvrig det mest spilte Arcade spillet gjennom 2008. Av FPS spill vil jeg anbefale Halo 3. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg ser du skriver helst fps spill og splitscreen men jeg vil likevel anbefale NHL09. Moro å være 2 stykk. Enda artigere å være 4. Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 rainbow six vegas 2 og halo 3 er jo knall co-op spill Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hei:) vi er en kamerat gjeng som samles av og til for å spille xbox 360, pleier vær en 4-8 stk fordelt på 1-2 xboxer kommer an på hvor mange man er. har dere noen forslag til 4 Vs 4 eller lignende spill? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Skræksatan, skrev en lang avhandling her, men den ble borte i en latterlig feil. Tar det derfor enkelt og greit. - Rainbow Six - Vegas 2 (Klart beste rent teknisk og i underholdningsverdi) - Gears of War 1/2 (Trenger ikke noen introduksjon) - Halo 3 - Red Alert 3 - Rock Band - Call of Duty 4 - Colin McRae - DiRT (Beste co-op rallyspillet siden 2'ern i samme serie ) - Left 4 Dead - Dead Rising (Mojjo!) - Fight Night : Round 3 (Anbefales!) - FIFA og PES - Doom, Street Fighter, Worms (Xbox Live Arcade) - GTA: San Andreas (Xbox Originals) Og selvfølgelig UT3. Lykke til Red Alert 3 har ikke lokal co-op... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Herlig mange svar her ;D Favorittforslagene må vel bli CoD4, UT3 og Rainbow Six-spillene. Takker for alle svar, men keep'em coming;) Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 på UT3 er det 4 Vs 4 systemlink? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå