tørrfisk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg kjøpte IPB i ettermiddag og alt det står er inactive packages på kontoen min. Kan heller ikke poste noe i supportforumet fordi kontoen min er inaktiv. Jævlig idiotisk. Har 2 invoices, den ene er betalt og den andre er ikke (trykte tilbake før jeg kom til adressefeltet). Men, det skulle vel kke ha noe å si siden jeg allerede har betalt for et produkt? Burde holdt meg til SMF: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 De rydder opp i dette fortløpende. For sikkerhetsskyld send inn en ticket hvor du redegjør for at du har betalt for et forum og ikke to stk. IPB har en veldig god support så dette ordner seg.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg håper det. Hadde planlagt å begynne å mekke på forumet i kveld. Men supporten deres på telefon er stengt. Tror du de ordner det løpet av kvelden/natten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ikke ring. Send inn en support ticket, du får som oftest raskt svar. Jeg pleier å få svar i løpet 2 - 4 timer.. En gang har det skjedd at det tok en natt før jeg fikk svar/hjelp. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ticket er sendt Får håpe de ordner opp i det. Syns det er litt uprofesjonelt at jeg ikke får tilgang på produktet mitt når jeg har betalt for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå