WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Bildet ble tatt i dag. Komentarer er bra og jeg vil vite hva dere synes. Endret 2. januar 2009 av WierdThing Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 tøft bilde de kulene ved elveparken er faktisk ganske kule fått med BI i bakgrunnen og hele pakka Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Først gikk jeg ut av tråden, men det var en feiltakelse. Jeg så ikke skikkelig på bildet, leste bare orden BI . I fra dagens anti-Keynes epoke så burde jeg kanskje vært opportunist mot det også, men jeg er ikke dum. Totalt frie markedskrefter er dumt. Men det er ikke bildet, når jeg ser det på ny. Jeg digger effekten av "speilet" i steinen, og den fungerer ganske bra mot bakgrunnen. Komposisjonen er også kul. Det er ikke så mye å si utover det, for jeg tror fotografen har vært ganske bevisst her. Det er et slik bilde som man ikke skal lete etter småfeil i, for det totale uttrykket er så bra. Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk for koselige komentarer =P det liker man ^^ Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Litt synd med dynamikken i lyset som har skrulla til en dårlig himmel for deg. Dog absolutt et interessant motiv. Skulle jeg tillate meg å foreslå en før og en etter-endring, ville jeg "ofret" innsiden av genseren min for å få kula renere, og som etterbehandling ville jeg nok beskjært kula likt oppe og nede. Kvistene og den lille fliken med himmel over kula tilfører ikke motivet noe ... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sikkert nok et bra bilde dette? Personlig får jeg ikke helt tak på hva bildet skal si meg. Kikker på det lenge nå. Det er nesten så jeg ville at den "kula" skulle ha vært borte? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da er jo målet nådd. Du har brukt tid på motivet og gjort deg opp noen tanker/meninger om det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Personlig får jeg ikke helt tak på hva bildet skal si meg. Ingenting, tipper jeg. Jeg tror det er en rent estetisk lek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå