janerrn123 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei! har et veldig merkelig problem med pcen, når jeg spiller spill med crack får jeg aldri spilt lenger enn kanskje 2-7 minutter før jeg får bluescreen eller .exe feil. Jeg har da tenkt at kanskje pcen blir for varm eller lignende, men putter jeg i cden fungerer alle spill helt utmerket. f.eks jeg kjøpte meg Call Of Duty: World at war, spilte i flere timer med CD, men så skulle en kompis låne cden så jeg lasta ned en crack så jeg kunne få spilt da fikk jeg bluescreen hver gang jeg spilte etter ca 2-7 min. har tenkt tanken på at dette har en sammenheng med overklokking eller tempratur, men da burde det ikke fungert med cd? Har også formatert flere ganger, men problemet er der fortsatt. Og det merkelige er at jeg har sett det samme spillet, med samme crack fungere på andre dataer. Så jeg vet at det er PCn og ikke cracken. Dette gjelder heller ikke bare et spill men også f.eks : Fallout 3, GTA IV osvosv PC: AMD Athlon X2 6000+ ~ 3.2 GHz Kingston PC6400 2048MB ~ 800 MHz XFX 8800 GT XXX 670/1950 Creative X-Fi Xtreme XP Pro XPerience Endret 2. januar 2009 av janerrn123 Lenke til kommentar
khare Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er en kjent sak at noen cracker fører til høyere CPU-bruk, men jeg tviler på at bruk av cracks generelt er det som forårsaker problemene dine. Hvordan er temperaturene i oppsettet ditt under load? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er vi ikke på kanten til å bryte forumsreglene her ?Råd om hvordan crack osv skal brukes er neppe lov å diskutere her. Lenke til kommentar
janerrn123 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Er vi ikke på kanten til å bryte forumsreglene her ?Råd om hvordan crack osv skal brukes er neppe lov å diskutere her. For det meste er det spill jeg har KJØPT, men istedenfor å slippe maset om cd laster jeg ned crack. er vel ikke så fryktelig galt.. Det er en kjent sak at noen cracker fører til høyere CPU-bruk, men jeg tviler på at bruk av cracks generelt er det som forårsaker problemene dine. Hvordan er temperaturene i oppsettet ditt under load? kan ta en liten sjekk, hvilket prog burde jeg bruke? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 http://www.cpuid.com/hwmonitor.php Dette er et finfint program for å overvåke temperaturene inne i systemet ditt. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hva med å bare montere en ISO-fil av den bestemte platen i stedet? Lenke til kommentar
janerrn123 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Hva med å bare montere en ISO-fil av den bestemte platen i stedet? prøvde nå med needforspeed: undercover samme problemet:( Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er vi ikke på kanten til å bryte forumsreglene her ?Råd om hvordan crack osv skal brukes er neppe lov å diskutere her. Stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg