fugletiteren Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hvaslaks kabel trenger jeg for å kunne se bilde på tven og pcen? vet ikke om dere forsto, men si ifra om det er noe anet dere trenger å vite. Lenke til kommentar
kento7 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hvaslaks kabel trenger jeg for å kunne se bilde på tven og pcen?vet ikke om dere forsto, men si ifra om det er noe anet dere trenger å vite. Dra til elkjøp eller en sånn butikk som selger kabler og pc utstyr.. du spørr om kabler så du kan få bilde på tv`en, du plugger bare kablen baki pc`en og i tven:D Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 hvaslaks kabel trenger jeg for å kunne se bilde på tven og pcen?vet ikke om dere forsto, men si ifra om det er noe anet dere trenger å vite. Dra til elkjøp eller en sånn butikk som selger kabler og pc utstyr.. du spørr om kabler så du kan få bilde på tv`en, du plugger bare kablen baki pc`en og i tven:D funker det da på alle pcer? Lenke til kommentar
kento7 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hvaslaks kabel trenger jeg for å kunne se bilde på tven og pcen?vet ikke om dere forsto, men si ifra om det er noe anet dere trenger å vite. Dra til elkjøp eller en sånn butikk som selger kabler og pc utstyr.. du spørr om kabler så du kan få bilde på tv`en, du plugger bare kablen baki pc`en og i tven:D funker det da på alle pcer? Nei.. åssen pc har du?? får du må ha utgang til det Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 hvaslaks kabel trenger jeg for å kunne se bilde på tven og pcen?vet ikke om dere forsto, men si ifra om det er noe anet dere trenger å vite. Dra til elkjøp eller en sånn butikk som selger kabler og pc utstyr.. du spørr om kabler så du kan få bilde på tv`en, du plugger bare kablen baki pc`en og i tven:D funker det da på alle pcer? Nei.. åssen pc har du?? får du må ha utgang til det vet ikke helt hva den heter men det er en compaq pc. hvor ser jeg hva den heter? Lenke til kommentar
kento7 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hvaslaks kabel trenger jeg for å kunne se bilde på tven og pcen?vet ikke om dere forsto, men si ifra om det er noe anet dere trenger å vite. Dra til elkjøp eller en sånn butikk som selger kabler og pc utstyr.. du spørr om kabler så du kan få bilde på tv`en, du plugger bare kablen baki pc`en og i tven:D funker det da på alle pcer? Nei.. åssen pc har du?? får du må ha utgang til det vet ikke helt hva den heter men det er en compaq pc. hvor ser jeg hva den heter? Gå på start helt nederst til venstre i skjermen også på kontrollpanel å til slutt inn på system Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) nå fant jeg en kabel som funker men jeg skal spille på den ene skjermen(tven) og ha nett,msn osv på den andre(pcen) men når jeg skal spille så vises bare 2/3 av bilde. er det noen instilinger på pcen man kan gjøre sån at man ser hele skjermen?(skjerm instillinger på tven funker ikke. har prøvd ) Endret 3. januar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har du prøvd og sille på opløsningne på bilde? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Har du prøvd og sille på opløsningne på bilde? ja klarte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå