nerikk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei! En jeg kjenner fikk mobilen sin stjelt og trenger hjelp til å finne en ny en, men hun har visse krav. Den skal være Rosa.... helst litt hvit å.... Klaps telefon Ok kamera god plass (512 mb er vel nokk) infrarød og eller bluetooth mp3 spiller. Sånn det var alt, jeg håper dere kjyndige brukere vil hjelpe både meg og henne for å finne en mobil som passer... Tusen takk for deres tid og svar. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Oppfyller ikke alle kravene, men den er i det minste rosa! http://www.wasuki.com/store/hello_kitty_318.html Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Tusen takk for svar ^^ og foressten navnet ditt og avataren din stemmer genialt bra med hverandre noen flere forslag? Endret 2. januar 2009 av nerikk Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Må den kjøpes i Norge? I så fall tviler jeg på at du finner noen som passer kriteriene.. Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 det er det jeg er skeptisk på jeg å :/ MEn vis du finner noe som i det hele ligner litt på Nokia 7390 Pink så tror jeg hun er fornøyd Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Samsung U900 finnes i rosa, evt så tror jeg SE W595 finnes/kommer i rosa. Begge disse er imidlertid slide, ikke "klaps". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå