Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hypotetiskt selvsagt eller hur ?

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Dette må bli hypotetiskt, er det ju og.

Uansett gjorte ett google søk på "suicide" og det var skremmende resultat, var mange der ute gitt.

Det diskutertes metoder og grunner for det, og mange hadde gjort seg seriøse betraktninger bak hele konseptet, effektive måter,nærmest poetiske måter og i det hele tatt gjort gode reflektioner i emnet.

Etter att ha sett, og måttet bekrefte identiteten etter en som hadde hoppet, er det nok det som mest av allt gjort att jeg i tunge stunder ikke valgt en slik løsning, for uansett hvor alene man er så er det noen få som havner i samme situasjon som jeg en gang gjorte, og jeg ønsker ikke att dem får en slik opplevelse att få se meg ligge knust i en sykehusseng.

En kamrat hengte seg i kirka, den blir bare for mye, og folk som skutt seg er nok rimeligen kjipt for de etterlevende og.

Så den snille/pene måten for etterlevende må gå på gift,gass eller overforbruk av medicin ?

Badekar med barberblad burde funke i henhold til åpen kiste men kjipt for helsepersonell som ska plukke opp restene, å andre siden de er vel vant, og ikke i relasjon til meg f,eks.Da er det verre for den slektningen som eventuellt skulle finne meg, det er et godt menneske med ikke fullt så grei umiddelbar familie, uansett da funker ikke den måten, kjipern.

Summert opp, er liksom greiere hvis man kan ha åpen kiste i begravelsen av en ;)

Noe makabert tema muligens men hypotetisk sevlsagt.

Fortsatt hypotetiskt men på det google søket snakket de om man skulle ta avsked med livet stille og rolig eller med en stor jekla smell, kunne vært fristende å lage ett siste pek for den kjipe naboen som pisser på deg, skrape opp bilen hans kunne vært noe :D ,men så har han en grei frue, og fruen og meg har felles kjente kan man si så det er egentlig ikke aktuellt,eller den fetteren som har kritisert,kommentert og gjort seg morsom på din bekostning over tid kunde hatt godt av ett siste pek og, eller en forhenværende kollega som snakket dritt om deg,og fikk de andre med seg.. seriøst dog stille og rolig er nok veien å gå, er mest "mentalhygeine" i terapeutiskt øymed att tenke på slikt men aldrig i verden att jeg skulle finne på noe slikt.

vel, er intressert i andre menneskers tilbakemeldinger uansett, heng eller skyt meg hvis noen ønsker ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art.

Kan ikke se at denne tråden er innenfor våre krav til gjesteposting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...