killerbill Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann hw-folket skal kjøpe ny pc og har søkt gjennom endel og lagt sammen denne: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=90091 hva syns dere om denne ? TAkker for alle kommentarer ! Grunnet 3 disker er at 2 av dem skal i serveren min PS. en ting til, hvordan overfører jeg liste til nettbutikken? må jeg legge det inn manuelt ? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Synes du kunne kjøpt en slik en til meg også Neida Tror bare du kan overføre automatisk fra Amentio. har ikke sett noen andre du kan gjøre det Endret 2. januar 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ser bra ut det der. PS:Hvis du har 10k til kan du jo kjøre tri CF med 4870x2 Endret 2. januar 2009 av No_oN Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Blir nok fler med tiden, men holder for øyeblikket Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Uff, jeg misunner deg Enig med deg.. Sliter med å skaffe meg 1GB ram jeg xD Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 JHar sett over oppsettet ditt, og kommet frem til dette: Sapphire har at en del driverproblemer, vile sett på dette, som forøvrig er fabrikkoverklokket og skal yte litt bedre. PSU: Bytt til en kvalitets, 1000W PSU, feks MIST Kjenner en del fork som har hatt problemer med MSI HK, og det er en del i forumet som har hat mye problemer med dem. Jeg ville valgt ASUS Rampage Extreme II, etter min mening det beste X58-kortet i sin klasse. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Uff, jeg misunner deg Enig med deg.. Sliter med å skaffe meg 1GB ram jeg xD Hehe Har ikke helt ræva PC fra før av da Men kunne godt tenkt meg en oppgradering. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Alwsome, off-topic FTW! On topic:P Skal du klokke? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Enig med Ravii gå for HIS elr Asus. Hvis du ikke kan overklokke så får du lære deg det. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 BTW Asus P6T deluxe er jo litt rimligere enn Formula kortet og har gode OC egenskaper... Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Takk for tilbakemeldinger ! Jeg har selv en MIST 500w nå, veldig fornøyd så går nok for den ja ang HK og GPU så var det det jeg var redd for selv, dårlige drivere etc. har vurdert 280 istede for 4780x2 for har hørt at endel har problemer med ustabilt kort. så på linkne du sendte men er bare en butikk som har den, ser helst at komplett har for det er rett nedi gata her ang HK; noen billigere alt. ? Takk igjen for svar PS. kan overklokke ja, men ser ikke behoved ennå Endret 2. januar 2009 av killerbill Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er ikke noe galt med Gainward sine 4870X2........ Måtte bare si det bcause this is my 200th post :!: Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Får litt vondt av å se sånt, jeg. Du hadde fått uendelig mye mer for pengene ved å gå for en quadcore og ddr2... Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Får litt vondt av å se sånt, jeg. Du hadde fått uendelig mye mer for pengene ved å gå for en quadcore og ddr2... Prøver å tenke litt framover, ang oppgraderingsmuligheter og slikt seinere. har du evt. et forslag ? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Får litt vondt av å se sånt, jeg. Du hadde fått uendelig mye mer for pengene ved å gå for en quadcore og ddr2... Får litt vondt av å se sånt. Når du ikke kommer med forslag, hvordan skal det da hjelpe trådstarter? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Får litt vondt av å se sånt, jeg. Du hadde fått uendelig mye mer for pengene ved å gå for en quadcore og ddr2... Får litt vondt av å se sånt. Når du ikke kommer med forslag, hvordan skal det da hjelpe trådstarter? O I C WHAT U DID THAR! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) tacomodo: jada, vi har fått med oss at du sitter for mye på pc. ONTOPIC: ingen andre som har none inspill elr evt forandringer til oppsette ? Vurdere å bytte hk mitt til asus P6T delux https://prisguiden.no/product.php?productId=100092 og minne til OCZ DDR3 PC3-10666 Gold Low-Voltage Triple Channel 3 GB x2 https://prisguiden.no/product.php?productId=101886 Bør jeg ha 6gb minne elr holder 3gb ? Endret 4. januar 2009 av killerbill Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ASUS P6T vil gå litt dårligere klokkeresultater, men siden MSI har et litt frynsete rykte ville jeg valgt ASUS. Minne;Du bør ha 6gb, disse er gode. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Normalt holder 3 GB, men altså om du har penger hvorfor ikke?^^ Og da er jo 64 bit et must ofc;) Det asus HK-et er et godt valg, til en helt ok pris. Angående PSU, vill jeg enten gått for corsair 750 watt eller 1000 watt, eller en OCZ 850 watt for eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå