Zungam Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ikke så værst Rachel Bilson heller fra the O.C... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kaley Cuoco fra The Big bang theory: http://blog.photos2view.com/files/images/k...o-wallpaper.jpg I concur! <------------------- Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kaley er helt klart en vinner! Rart at ingen har nevnt Olivia Wilde (Thirteen fra House M.D.) Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Yvonne Strahovski (Sarah fra Chuck) er brutalt nice! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha vanligvis liker jeg ikke jenter med mellomrom mellom tenna, men med hun funker det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Blaire Waldorf, Gossip Girl <3 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kaley Cuoco fra The Big bang theory: http://blog.photos2view.com/files/images/k...o-wallpaper.jpg I concur! <------------------- Jeg har ikke skjønt greia med hun der. Jeg synes hun ser ut som en mann med sminke, litt feminine trekk og langt og for glansfullt hår på avataren din. Har sett henne bedre andre steder, men fortsatt ikke så veldig fin. Jaja, alle tjener på at vi liker forskjellige ting. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nåh...har du ikkje sett The Big Bang Theory? Jaja, kvar har sin smak. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 På det blidet ser det jo ut som noen har ommøbelert fjeset hennes med fotoshop da. Enkelte damer ser bedre ut på TV/i bevegelse enn på bilder, og andre omvendt. Kaley er imho en av de førstnevnte. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sarah Michelle Gellar fra Buffy tiden ...er bare å drømme deg bort....hun er bra idag og (nederst bilde) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha Sarah Carter i Entourage. Awsome? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Husker Sarah Carter fra smallville jeg, der var hun hawt Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 *kremt* jeg tror dere glemte Eliza Dushku. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gotta love this thread! Elisha Cuthbert er favoritten. Og spesielt i denne filmen og: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå