Tomprofil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nå er det en stund siden jeg har sett ordentlig bra skrekkfilmer/thrillere, som virkelig skremmer meg og som er fæle å se på. Siste jeg som skremte meg var The Hitcher fra 2007, men skulle gjerne fått noen tips til nye filmer jeg bør vurdere å se. Ser det meste innen skrekk og thriller. De beste filmene jeg ser er det asiatiske, men tar gjerne i mot et par tips eller ti:-) Det jeg ønsker er gjerne noe med litt handling, men som klarer å dra med scener hvor man skvetter bra, og at ikke alt er så forutsigbart. Bør være noe mer enn en gjeng med ungdommer som går rundt å dreper alt de kommer over. Et par filmer jeg synes er bra, slik at det blir lettere for dere å komme med tips: Villmark, The eye (asiatisk versjon), The Grudge filmene (asiatiske), Et ubesvart anrop (asiatisk), The Hitcher, Naboer, Ghost Ship... Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Rec og The Orphanage. Begge er spanske. Endret 2. januar 2009 av Sunset Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 The Sixth Sense, Ringu, Shutter (originalversjon), The Shining, Saw og A Tale of Two Sisters. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ble du skremt av The Hitcher (2007) ? Ja da skal det ikke mye til! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Et forferdelig stykke film ja. Ødela til og med lysten til å se originalen. Hvordan kunne Sean Bean rote seg opp i et slikt makkverk? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 The Texas Chainsaw Massacre and Shutter are both nice movies. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Et forferdelig stykke film ja. Ødela til og med lysten til å se originalen. Hvordan kunne Sean Bean rote seg opp i et slikt makkverk? Noe av det dårligste jeg har sett! Skuffende å se Sean Bean i en sånn film ja. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Identity (ikke så skummel, men en veldig bra thriller. Ble du skremt av hitcher kan du vel bli det av denne og) ellers anbefaler jeg The Mist. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Psycho er en jævlig bra thriller, men er nok ikke i den typen du er ute etter. Er heller ikke noe skummel. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) http://www.apple.com/trailers/lions_gate/thedescent/ Den filmen likte jeg ganske bra. Den er britisk og uavhengi vistnok Endret 4. januar 2009 av andrucks Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Litt vanskelig å anbefale en skrekkfilm til en som synes Villmark, Naboer og The Hitcher er bra, men jeg skal prøve. De fleste burde være greit å få tak i, men kanskje du må lete litt her og der for å finne enkelte. Sonefri eller sone 1 dvd-spiller hjelper også. [rec] er et selvsagt førstevalg. Ellers er det lite "nye" filmer, men om du ikke er kresent på alderen har vi Into The Mirror (asiatisk) Phone (begge asiatiske) A nightmare on Elm Street (svært gammel, men fortsatt meget bra) Alien (enda eldre, enda bedre) Den originale The Hitcher Cujo Pet Semetary The Howling Texas Chainsaw Massacre (originalen, men nyinnspillingen er ikke så verst heller) House of 1000 Corpses (ikke bland den med The Devil's Rejects. Greit nok der TDR en oppfølger, men den har en helt annen stil og er mer vanlig action.) Feast Elvira: Mistress of the Dark (ikke en egentlig skrekkfilm, men absolutt verdt å se.) Hellraiser Resident Evil: Degeneration (ren animasjon, men helt klart den beste RE-filmen, og mer enn nok av zombier.) Grizzly Park Organism Sleepaway Camp Sleepaway Camp 2 og 3 (mer komedie enn grøsser, men meget bra filmer) Return to Sleepaway Camp / Sleepaway Camp 5 (ikke fått sett denne ennå. Er litt skeptisk. Så vidt jeg begynte de å lage SC4, men den ble aldri fullført. Derfor ble denne gitt ut uten nummer mange steder.) Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lost Highway (1997) er rimelig creepy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå