Gå til innhold

Flimmer på Assassins Creed - Hjelp?

Foppa100

Anbefalte innlegg

Hei. Har et lite problem med et spill til Xbox 360 Elite

Fikk som sagt Xbox 360 Elite til jul sammen med spillet Need for Speed Undercover. Dette funker helt fint.

Jeg har også kjøpt Assassins Creed (Classic) Og det er her det oppstår problemer. jeg kommer igang med selve spillet, men over hele skjermen er det områder med blinkende flimmer i forskjellige farger. (litt vanskelig å forklare) Har prøvd å endre på skjerminnstillingene uten hell. Noen som har en forklaring på dette, og hva jeg kan gjøre for å fjerne dette? Hva slags innstillinger jeg burde ha feks.

Om det skulle være av betydning har jeg en 32t HD-klar tv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer bare skjer det bare på starten?..fordi spille skal være som på begynnelsen der hvor det er training missions...:) så bare prøv mer eller no! Sorry hvis jeg er ikke til hjelp fordi jeg har ikke hatt problemer med det før :)

Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke er det ingame-flimmeret a? Det skal faktisk være der.

Ja, er helt sikker på at dette ikke er ingame-flimmer. Det kommer opp store felter med forskjellige farger som blinker og flytter seg rundt på skjermen. Det skal definitivt ikke være der.

Lenke til kommentar

Har du noen mulighet til å teste en annen kopi av samme spill?

Om det ikke er samme her er det plata som har feil, og hvis ikke høres det jo nesten ut som maskina begynner å slite.

Ettersom andre spill er helt i orden virker det jo nesten som om plata kan inneholde feil.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Har du noen mulighet til å teste en annen kopi av samme spill?

Om det ikke er samme her er det plata som har feil, og hvis ikke høres det jo nesten ut som maskina begynner å slite.

Ettersom andre spill er helt i orden virker det jo nesten som om plata kan inneholde feil.

Sitter faktisk på to kopier av spillet, og begge har samme problemet. Som sagt spiller maskinen alle andre spill helt smertefritt. Skal prøve å få lånt en tredje kopi av spillet i dag, så får jeg se hva som skjer.

Endret av Foppa100
Lenke til kommentar

Prøv også på en annen maskin om muligheten byr seg.

Du kjører tv og spill i samme oppløsning?

Ikke at jeg tror det vil ha noe å si, men hos meg kan jeg få tegn til tearing om jeg f.eks har et spill som gir ut 720p, mens tven står på 1080p, men på ingen måte misfargede pixler da :)

Lenke til kommentar
Prøv også på en annen maskin om muligheten byr seg.

Du kjører tv og spill i samme oppløsning?

Ikke at jeg tror det vil ha noe å si, men hos meg kan jeg få tegn til tearing om jeg f.eks har et spill som gir ut 720p, mens tven står på 1080p, men på ingen måte misfargede pixler da :)

Har prøvd forskjellige kombinasjoner når det gjelder oppløsning på tv og xbox, men det funker ikke. Merkelig dette her altså. Skal prøve å ta et bilde som viser hvordan det ser ut..

Lenke til kommentar
Hvis du klarer å overse han dusten som snakker i bakgrunnen ser du at det skal være en del flimmer i begynnelsen.

http://www.youtube.com/watch?v=dMiUdS1emr0...feature=related

Ja jeg ser det, men det ikke sånt flimmer som er hos meg. Jeg har kommet litt ut i spillet, der jeg kan ri hest. Og dette flimmeret er der fortsatt. Jeg får et en annen kopi av spillet senere i dag, og hvis det ikke funker da er det noe galt med Xboxen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...