Eriqo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei! Ja, da tok den røde trommen på mine Rock Band trommer kvelden.. Den reagerer ikke i det hele tatt når jeg slår på den. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å fikse den eller lignende? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvorfor ikke bruke garantien? Begynner du å skru og greier ryker vel den.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Se youtube, mener å huske å ha sett masse how-to videoer der. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Hvorfor ikke bruke garantien?Begynner du å skru og greier ryker vel den.. har jeg garanti på den? Hmm.. Kjøpte over internett, har ikke kvittering heller. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Tviler på at sånne ting selges uten garanti? Hvor på nettet? Flere pleier å ha kvittering eller noe som holder til at garantien kan brukes på nettsiden eller sendt på mail til deg. Vet at komplett har dette iallfall. Første link på google. http://www.oxmonline.com/article/features/...rock-band-drums Endret 2. januar 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Takker for svar, men på den artikkelen viser de bare hvordan man reparerer den gule.. Den rød er annerledes og har ingen skruer.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Søk og se hva du finner. Hva jeg søkte etter. problems Rock Band drums red drum pad roll issue problems Rock Band drums red Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå