Zeph Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Alice in Chains er for første gang klare med ny plate etter med William DuVall som vokalist etter at Staley døydde i 2002. Stemma til Staley hadde eit enormt særpreg, det er eit av kjenneteikna til bandet. No er det sjølvsagt ikkje eit forsøk på å erstatte Staley, men ein vil alltid samanlikne med tidlegare utgivelser. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gleder meg veldig til å høre. Men har liksom ikke helt trua på dette her. Så mye som jeg elsker bandet, så føler jeg at det ikke stemmer helt lenger. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har nettopp fått dilla på Alice in Chains, mer nøyaktig Dirt. Kan ikke forestille meg bandet uten stemmen til Layne Staley, så har lave forventninger. "Did she calls my naaaaaaaaaaaaaa-a-a-a-ame? I think it's gonna raaaaaaaaaaaa-a-a-a-ain. Oh, when i diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie." Nei, det kan ikke slås. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alice In Chains er ikke halvparten av hva de var uten Layne. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vanskelig å mene noe spesielt, men det skal vel mye til før det nye de gjør kan måle seg med de beste utgivelsene deres. Særlig siden de avsluttet på en nedadgående kurve, selv med Staley i bandet. Tipper dermed at dette nok blir et OK album, men ikke magisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå