Gå til innhold

Rock Band 2 ikke sluppet enda?

gupp

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg leter skjorta av meg etter info om RB2 til PS3, men finner bare artikkler om en release date som er 3 måneder gammel, hvilket spill har best intrumenter og alle butikkene har den merket som "pre-order".

Noen som kjapt kunne vist meg lyset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det kommer med instrumenten i januar. Her er bilder av det som er i Special Edition ;) : 31m663a9sDL._SS400_.jpg41nfPtneMiL._SS400_.jpg61btbncD4uL._AA280_.jpg

Gitar, trommer, mikrofon og spillet. Det kommer til å koste rundt 190$ i Europa, men sikkert litt mer i Norge.

Som dere ser så er det originalt bare 4 trommer, men det er støtte for å ha opptil tre cymbaler i tillegg. De kjøper man løst som 1,2 eller 3 pakkning. Man får krysse fingrene om at man får kjøpt alt i Norge ved slutten av januar. Det er også en mulighet å bruke 2 basstrommepedaler.

Sjekk på amazon for produktene og på youtube. Da kan dere finne mye nyttig ;)

MadCatz cymbalene

Instrument release?

http://www.youtube.com/watch?v=HAH7C4bMCRs

http://www.youtube.com/watch?v=4a68RaYvQOw...feature=related

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
RB2 Rocker iallefall! :) Sykt bra at man kan importere alle sangene fra RB1! :)

Jeg koser meg sykt med det og 2 nyko gitarer som virker både på RB og GH, som er 100* bedre enn RB1 gitaren.. Eneste problem er at det hender de henger seg.. :(

var da voldsomt

Lenke til kommentar

Men helt ærlig er det noen som skjønner seg på Rock Band skaperenes salgsfilosofi?

Først selger de det kun i usa, så kommer RB2 til europa - men kun til xbox 360 i en kort periode. Så blir det helt dødt og man hører absolutt ingen ting om utgivelsesdatoer.

Det kan være flere grunner til dette, blant annet pga. for å tenne europerenes lyst til å kjøpe spillet, jo mer de drøyer, jo mer har vi lyst på spillet. Om det er sånn RB skaperne har tenkt, så har de tenkt skikkelig psykologi. Evt. kan det hende at de dubber spillet til norsk og andre europeiske språk, tviler sterkt though.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Beklager at jeg "stjeler" tråden, men kan dette spillet (Rock Band 2) spilles kun med en eller 2 gitarer? Plassmangel forhindrer full rigg av instrumenter. Er litt blank på dette så fint om noen kan gi litt info.

På forhånd takk!

Om spillet kan spilles med Bare en gitar? U\tromme og Mic?

Det det jo kunne, vært helt idiotisk om du måtte invitere 3 venner hver gang du skulle spille en sang? Eller lære deg extrem multitasking xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...