bruker9842 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg bare lurte på hvilken sko dere bruker når dere trener på treningsstudio? jeg skal nemlig starte, men vet ikke hvordan sko som er bra? hehe. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg bruker vanlige innesko, dette fordi jeg spiller mye fotball ved siden av styrke. Men ser ikke noe feil i å bruke vanlige joggesko, spesielt hvis du tenker å springe mye på rullebåndet. Smak og behag. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 vanlig joggesko, men når jeg trener hard mark så er det sokker som er tingen, evt markesko.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bruker for det meste de gamle basketskoa mine. De har en mer stabil såle enn vanlige joggesko, så jeg synes de egner seg bedre til knebøy (ikke at jeg anbefaler folk å løpe ut og kjøpe basketsko til trening). Lenke til kommentar
Robols Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bruker helt vanlige joggesko. De samme som forsvaret bruker faktisk Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 bruker kritthvite, litt brede joggesko, til 1300 kroner...for å prøve å beskrive dem^^ er dødsfornøyd, jeg kjenner forskjellen på å jogge i "byskoa" mine og joggeskoa, for å si det sånn. blir raskere med joggeskoene Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Puma Awe håndballsko, av alle ting. Passer ypperlig siden jeg har brede føtter. Når jeg trener markløft er det sokker som gjelder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Et par Nike Shox fra OZ serien. Luftig og god. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Gymskoene mine fra 1999 om jeg husker rett. En av kollegaene mine bruker gymskoene sine fra 2000. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Enten du er tung, utrent eller skal løpe mye på tredemølle så er gode joggesko og sokker en livsnødvendighet. Eller så ender du opp med flust av vannblemmer, hard hud, og det som verre er. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det boksesko eller kjøresko? Flat såle har de uansett og da er de sikkert fine å løfte i Lenke til kommentar
Matias Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker helt vanlige joggesko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå