fenris1979 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har et gforce 4 ti 4600 fra asus (v8460ultra). men når eg ser på video ((mov,divx,dvd mpeg....osv) så får videoene et grønngult skjær. eg har ikke dette problemet i animerte sekvenser og spill men bare i video filer. eg har innstallert de nyeste driverene til kortet er det noen her som har et svar på hva det kan være? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Med en gang jeg hørte "grønn film", så tenkte jeg på XviD. XviD fra download seksjonen på http://xvid.hopto.org/ Ffdshow frahttp://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53761 Men hvis det gjelder både mov, DivX, DVD og mpg, så vet jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Høres ut som det har blitt feil med fargeinnstillingene for Overlay. Det kan justeres separat fra andre farger i displayegenskaper. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 du bruker vel ikke nimo codec pack? såfall kan det være problemet Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Nimo codec-pack forårsaker slike problemer.. Hadde samme type tull tidligere! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 fiksa det sev ved å fjerne alle drivere til kortet for så å innstallere orginal driverene fra asus igjen. tror det kan ha skjedd noe kluss når eg oppdaterte driverene til tv-kortet. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Med en gang jeg hørte "grønn film", så tenkte jeg på XviD. Tenker akkurat det samme selv allt filmene som var grønne eller i "negativ" ble fikset med xvid codec... så jeg tror det skal fikses med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå