Gå til innhold

Spørsmål om komplett

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle bestille en PC fra komplett. Den gamle min konka på verst tenkelig tidspunkt rett før noe spill greier jeg skulle ha gjort, og lurer derfor på om jeg kan stikke ned til butikken deres i møllergata og kjøpe dataen der? Hvis det funker, setter de den da sammen? Takk! Hadde vært kjipt å måtte vente til onsdag/torsdag for å vente på eventuell nettbestilling!

PS: telles lørdag som en dag de bearbeider bestillinger, eller starter de ikke før mandag? Altså, kan jeg bestille på søndag kveld og få den til samme tid som hvis jeg bestiller NÅ?(fredag kveld)

Edit: Hmm, har jeg driti på draget her? er det komplett eller datakjeden der nå? :D antar vel at de ikke har noe med hverandre å gjøre...

Endret av SaNxo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, beklager at du har hatt en utilfredsstillende opplevelse hos oss. Det beklager vi, da feilen er utelukkende vår:

Vi har drift på lageret vårt ca 355 dager i året og dermed skjønner man at vi også jobber de fleste lørdager og søndager også. Dessverre for deg (og andre som bestilte samtidig), så benyttet vi sist lørdag til en "om-møbelering" på lageret (hvis noen ønsker detaljer så flyttet vi rundt på bordene som benyttes til pakking av varer).

Det var dessverre nødvendig å gjøre dette nå, men vi beklager igjen at det gikk ut over de som bestilte i helgen. Forhåpentligvis er vi i rute i løpet av svært kort tid. Vareutleveringene begynte igjen på søndag, så nå er det bare snakk om å løpe litt fortere og få inn litt fler folk.

PS (og dette gjør vi normalt ikke, men litt ekstraservice til hw.no-gjengen er lov sent på kvelden). Hvis det er et krisetilfelle og man virkelig "MÅ" ha utstyret snarest mulig (det skjer jo at man skal reise eller det er en oppgave som skal leveres), så send ordrenr. til oss på PM snarest mulig, så skal vi sjekke om det er mulig å godsnakke med lagersjefen.

PS2. Det er dessverre ikke mulig for oss å endre på en pris uten at man mister plassen i køen. Tror faktisk at vedkommende du snakket med gjerne ville gjøre det, men slik er dessverre systemet vårt designet. Ja, vi ønsker og jobber med å endre det.

fra

https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t723473.html

slik at den blir vel shippet med posten mandag og bor du i oslo kan det vel hende du er heldig og får den på tir-ons

(btw komplett solgte datakjeden, aner ikke hvordan datakjeden funker hvis du kjøper byggepcr men du kan jo bygge selv)

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...