voluz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei! Noen som har erfaringer med Squeezebox Boom? Positive eller negative? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 står vel noe her http://avforum.no/forum/av-prosessorer-med...oytalere-2.html Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mottok en stk Boom fra Elkjøp idag, forøvrig til markedets desidert beste pris (1795kr) Etter en litt klussing med oppsettet, (noe jeg tror ble forårsaket delvis av at routeren vår ikke ville dele ut IP-adresse, så alt måtte legges inn manuelt, og delvis grunnet litt kortfattet instruksjonsbok fra Logitech), var jeg på nett. Tipset mitt er å sette opp for SqueezeCenter før du setter opp for SqueezeNetwork (nettradio) Streamer musikk og nettradio problemfritt, og leverer, i forhold til det man kan forvente av slike høyttalere meget god lydkvalitet. All musikk på PC-harddisken kan styres på Boom-displayet, og radiokanaler kan stilles inn både i medfølgende software og på selve Boom'en. Har du litt basic teknisk innsikt vil alt være intuitivt og greitt å få til å fungere. Etter noen timers bruk virker dette som et meget godt kjøp til sitt bruk, nemlig som kjøkkenradio/ bruk i mindre rom. Nettet flommer jo over av all slags radiokanaler, og alle de norske jeg har prøvd, samt Radio Caroline, Radio Luxembourg, Radio1, Virgin Radio etc har hatt tilfredstillende lydkvalitet og god stabilitet. Har ikke testet så mye på streaming av musikk enda, og ikke på "festvolum", men jeg har høye forhåpninger til denne lille rakkeren. Bare spør hvis du lurer på noe mer spesifikt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå