Stefoz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hola! Ok så jeg har nettop dimma og har tenkt å kjøpe meg ny PC, den jeg har nå duger ikke til Duck Tales engang (Klarer nå å kjøre dead space ganske greit men begynner å bli nogenlunde utdatert[!]). Saken er at jeg har vært i militæret i et år, og i PC-Verden så er det, som dere vet, umenneskelig lenge. Jeg har vært helt off guard i forhold til holde meg oppdatert på denne fronten. Leter etter en god gamer-pc til rundt 11000, maks 12000. Har en 17" flatskjerm, og å kjøre spill på 1280x1024 holder i lange baner for meg, så trenger ikke no uberteknologisk superoppløsning SLI greie (ser dere hvor lite jeg har fulgt med). Har hørt mye rart om 260 vs HD4870, hva er deres anbefalning? Tenkte på et skjermkort i den duren. Kanskje 265, men det er vel ikke så utrolig mye bedre på ytelse i forhold til pris. Forsåvidt vil jeg gjerne ha Quad Core CPU, og en passe god PSU (850W ?). Driter egentlig i om PC'en bråker, siden jeg konstant har på musikk og klarer å sovne på fletten baki en tanks som bråker mer enn en F16 pilot på fyllatur. Eneste kravet er en stabil pc som kjører nye spill reint (12 fps når du stirrer rett ned i gølvet på så lav grafikk at selveste pixel-djevelen har ikke sett et værre inferno av random pixelry, er ikke reint ). Igjen, er helt bortevekk angående PC-Deler og sånt. Setter pris på all hjelp selv om dere sikkert har fått dette spørsmålet 264 ganger den siste timen... Er forsåvidt ny her på Hardware.no, hei alle sammen Endret 2. januar 2009 av Stefoz Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Et par forslag: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...84-B355D7327AAB http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...8A-AC3A49559580 Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Går for første forslaget til svenni... kankje betale litt til og få et bedre kabinett. untatt det ser det greut ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå