sdf123 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vet ikke om det er riktig plassering på tråden, men prøver meg her. Jeg driver å setter opp PHP-Nuke som en vennegjeng skal bruke. Vi ønsker å ha et bilde galleri hvor alle kan legge opp bilder ol. Ønsker et forum som alle kan bruke og en nedlasting seksjon. Jeg ønsker at dette skal være lukket, slik at det ikke er mulig for utestående å se noe om dem ikke har bruker der. Og det er kun admin som kan legge til brukere, skal ikke være noe åpen registrering. Når man først har logget seg på siden, så skal man ikke behøve å logge seg på flere ganger for å bruker forum, bile galleri osv. Jeg har fått til å disable alt av moduler som jeg ikke trenger, men har problemer med å disable at hvem som helst kan registrere seg som bruker. Jeg prøvde å disable "your account" modulen, men da fikk jeg ikke logget meg på. Noen tips her? Er også på jakt etter en image modul som kan brukes i forhold til hva jeg skrev over, noen tips? Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå er det lenge siden jeg brukte cms, så jeg kan desverre ikke svare på det siste spørsmålet ditt der. Når det gjelder fotogalleri (hvis det var det du trengte) så har du mange alternativer. Det enkleste kan vel være denne. Du får autheticated users, så bare du kan velge hvem som skal se bildene dine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå