Fotgrafen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bruker 1 Jævla fittesnø, kombinert med en helt latterlig dårlig vinterbil. Det eneste bilen er god på på vinteren er å dra breisladd, men det er også alt. Setter meg fast OVERALT. Satt meg bom fast og trengte hjelp for å komme løs tre ganger bare i dag, satan så jævlig herk senkabil er på vinteren. Kom meg for faen ikke inn på parkeringa utafor heller, var 1meter unna i en oppoverbakke da jeg stoppa helt og stod å spruta snø flere meter bak meg. Så jævlig irriterende. Satte meg også fast igjen på parkeringa da jeg skulle ut å handle også. Måtte stå å grave og strø og herje 20min før jeg kom løs. Spant helt ned til asfalten så kom jeg løs til slutt, var det eneste som funka. Satte meg også fast uttafor en butikk, men da klarte jeg etter et halvminutt med spinning å komme løs. ¨ Bruker 2 Det er bare du som er dårlig sjofør Lenke til kommentar
otis Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Syntes kanskje ikke at det var et gullkorn... Men det kan dog hende at jeg ikke så hele poenget? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det er ikke et gullkorn, det er ikke morsomt. "Fotgrafen" postet det bare her fordi det var han selv som kom med kommentaren. Endret 2. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Poste sitt eget "gullkorn"? Haha, lavt. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Eller at jeg ikke vet helt hva et gullkorn er ? Forresten er det ikke fordi at jeg er med i den. Det kan dere bare tro. Men jeg synes det var Litt morsomt. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skriver man ordet "fører" med stor forbokstav midt i en setning, tror jeg nok manges tanker umiddelbart faller på en bestemt "Fører". Jeg som umiddelbart trodde dette var en interessant tråd med historiske argumenter for Hitlers dårlige egenskaper, jammen ble jeg skuffet nå! :O Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Poste sitt eget gullkorn ? NÅ snakker vi om å synke lavt ! + Jeg synes ikke gullkornet var noe artig i det hele tatt... Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fy fan så jævla lame det er å poste sitt eget gullkorn -.- Den va jo ikkje morsom en gang. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde engang et gammelt vrak som konstant kjørte seg fast på flatmark bare det var antydning til kuldegrader på Finnmarksvidda. Og det selv om jeg bor i Nord-Norge. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Eller at jeg ikke vet helt hva et gullkorn er ? Forresten er det ikke fordi at jeg er med i den. Det kan dere bare tro. Men jeg synes det var Litt morsomt. Kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Trådstarter har vel her brutt reglene da han ved å poste sitt eget satans sugne gullkorn av har hengt ut seg selv Lenke til kommentar
jarah Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Trådstarter har vel her brutt reglene da han ved å poste sitt eget satans sugne gullkorn av har hengt ut seg selv Det som var artig med denne posten, var at han la ut sitt eget gullkorn = lame LOL. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Veit du hva vi kaller sånne som deg? Løk! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Epic thread.. Gullkorn delux. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Trådstarter har vel her brutt reglene da han ved å poste sitt eget satans sugne gullkorn av har hengt ut seg selv Denne posten er gullkorn nok for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå