Gå til innhold

Dårlig Fører Eller?

Fotgrafen

Anbefalte innlegg

Bruker 1

Jævla fittesnø, kombinert med en helt latterlig dårlig vinterbil. Det eneste bilen er god på på vinteren er å dra breisladd, men det er også alt. Setter meg fast OVERALT. Satt meg bom fast og trengte hjelp for å komme løs tre ganger bare i dag, satan så jævlig herk senkabil er på vinteren.

Kom meg for faen ikke inn på parkeringa utafor heller, var 1meter unna i en oppoverbakke da jeg stoppa helt og stod å spruta snø flere meter bak meg. Så jævlig irriterende. Satte meg også fast igjen på parkeringa da jeg skulle ut å handle også. Måtte stå å grave og strø og herje 20min før jeg kom løs. Spant helt ned til asfalten så kom jeg løs til slutt, var det eneste som funka. Satte meg også fast uttafor en butikk, men da klarte jeg etter et halvminutt med spinning å komme løs.

¨

Bruker 2

Det er bare du som er dårlig sjofør :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriver man ordet "fører" med stor forbokstav midt i en setning, tror jeg nok manges tanker umiddelbart faller på en bestemt "Fører".

Jeg som umiddelbart trodde dette var en interessant tråd med historiske argumenter for Hitlers dårlige egenskaper, jammen ble jeg skuffet nå! :O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Trådstarter har vel her brutt reglene da han ved å poste sitt eget satans sugne gullkorn av har hengt ut seg selv :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...