Mompen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei! Selger Mercenaries W.I.F til 299,- til Xbox 360 på Elkjøp, og har vurdert å kjøpe dette. Har spilt første Mercenaries til Xbox, og kost meg vanvittig mye med det, så er spill nummer to i serien noe å kjøpe? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 http://www.gamespot.com/xbox360/action/mer...ary;read-review Her har du link til en review som gir Mercenaries 2 karakter 5.0 som er dårlig spillet fikk dårlige omtaler på IGN og på Gametrailers.com Du kan prøve ut demoen på xbox 360 på marketplace. Jeg prøvde den og spillet var meget dårlig..hvis man spørr meg hadde jeg sakt at det er synd på pengene folk bruker på det spille håper det hjelp! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 I coop er det ganske tøft! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kjøpte dette fordi jeg trodde det skulle være awesome.. Dessverre holder det kun til morro i et par timer før du går lei av eksplosjoner overalt og oppdrag som nærmest er helt like. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Spillet er helt elendig, final. Btw, du kan jo laste ned demoen å spille det selv. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Skal sjekke ut demoen, takker for tips da Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Dette spillet er knapt verdt en 50lapp Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Spilte igjennom det av prinsipp siden jeg hadde forhåndsbestilt det leeeeeenge før det kom ut. Og ja, det er ikke et konge spill. Men det er litt underholdende til tider. Men som folk sier; Man blir fort lei. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mercenaries var ett kongespill men er ikke overasket over att oppfølgeren er elendig. Nok ett bevis på att EA kan brenne. Spillet er elending og du går veldig fort lei. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det som irriterer meg mest er at Merc 2 hadde veldig stort potensiale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå