Woodstock Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Dette er muligens et ganske teit spørsmål, men har kjøpt inn ny PSU som ikke har viften bak, men på siden. Denne her: Chieftec Turbo 750w -Tenkte først at viften vel bør være øverst, siden varmen stiger - men er usikker på om det er korrekt? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvis viften står øverst vil vel kabinettet blokke all luft som kommer ut, og vil nok medføre varm PSU Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 du ser det på skriften på siden pluss at det er vanlig at viften peker nedover i kabinettet stort sett Lenke til kommentar
Woodstock Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ok, da monterer jeg den med vifta under. Jepp, med vifta ned blir skriften på siden korrekt - men så var bildet på alle webshop'ene med vifta opp - så jeg ble litt forvirret. hehe... Takk for raske svar. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det kommer alt ann på hva slags kabinett du har. De fleste litt eldre kabinetter skal strømforsyningen monteres øverst med viften pekende nedover. I de litt nyere kabinettene, kan det hende du må montetre strømforsyningen i bunn av kabinettet. Her kan det variere litt om PSU viften skal peke oppover eller nedover. Har kabinettet luftehull til PSU viften i bunn av kabinettet, skal strømforsyningen monteres med vifte pekende nedover, har den ikke luftehull skal PSU viften peke oppover. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Yess, det kommer an på kabinett. Derfor jeg sa: Hvis viften står øverst vil vel kabinettet blokke all luft som kommer ut To kompiser av meg har PSU nede i sine high-tower (Antec 1200) Edit: Har Samme PSU som deg, bare 650W Endret 2. januar 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Man ser jo relativt lett om vifta har noen cm klaring til bunnen av kabinettet. Om den har det, så er det null problem å sette den opp ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå