PS_CS4 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei, har laget et lite community og det går litt treigt til tider. Så tenkte jeg kunne sette opp en web-server, men hva er det? og hvordan gjør jeg det? går ting raskere da? Håper på svar Lenke til kommentar
Warz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei, har laget et lite community og det går litt treigt til tider. Så tenkte jeg kunne sette opp en web-server, men hva er det? og hvordan gjør jeg det? går ting raskere da? Håper på svar Du må gjerne komme med litt mer info. Hvis du planlegger å ha en servern hjemme bør du ha god uthastighet, 10Mbit f.eks burde duge, du er da avhengig av og ha en PC som står på 24/7 som du har åpnet porter til. Du må også finne ut hvilket operativ system du skal kjøre. Linux er mest stabilt, men har du lite peil er det kanskje lurt å gå for windows. Det er utrolig mye å si om det, anbefaler og google etter web server og følge noen guider. Det er ikke nødvendigvis at det går raskere med server, kommer ann på hvordan serveren du er på nå er i forhold. Selv har jeg dedikert server, som jeg leier og betaler en pris for per måned. Da har jeg topp fart (100Mbit). Endret 2. januar 2009 av Warz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå