Gå til innhold

800 Mhz cpu på PS-data

blistex

Anbefalte innlegg

Fra PS-data:

Ny! Intel BX80532PG2800D, CPU CPU Intel Pentium 4 mPGA-478 2.8GHz 800MHz 512kB Boxed 2970,- 17.4.2003

Ny! Intel BX80532PG3000D, CPU CPU Intel Pentium 4 mPGA-478 3.0GHz 800MHz 512kB Boxed 4396,- 17.4.2003

Er disse prisene reelle? Ser at en 3.066Ghz 533Mhz koster 5760...

Regner de med at prisene går ned til prosessorene ankommer butikken eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kommer jo ikke på lager enda da. Vet ikke når de kommer ,men det er et kjent triks som databutikken.com har brukt før iallefall.Annonsere noe til en utrolig bra pris og etterpå når de får inn produktene 2mnd senere og selge dem til sammen prisen. (Da er de ikke så billige lenger)

Lenke til kommentar
De kommer jo ikke på lager enda da. Vet ikke når de kommer ,men det er et kjent triks som databutikken.com har brukt før iallefall.Annonsere noe til en utrolig bra pris og etterpå når de får inn produktene 2mnd senere og selge dem til sammen prisen. (Da er de ikke så billige lenger)

:woot Svindel :woot:

Er vel vanskelig å få de i butikken siden de ikke er lansert enda? Når er det de skal bli lansert? En gang nå i april mener jeg å huske men ikke dato.

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt en WD Raptor fra flexi-data. Først stod det "bestillingsvare", så "antatt 2x. april", så "ankommer 10. april" og nå står det "9. mai". VIL HA DISKEN MIN I MORGEN! (Står akkurat det samme hos komplett så er sikkert Norek-greiderne som surrer litt (eller leverandøren deres igjen)).

Lenke til kommentar

Det er slike ting som skjer. Derfor bestiller jeg som regel alltid ting som er på lager. Viss jeg venter så er jeg somregel best tjent med og bestille varen når den er på lager. Men jeg synes det er bedre og handle (Billigere) og handle igjennom visse personer på forumet jeg :)

Lenke til kommentar

Hmm, tror jeg må selge Hovedkort, CPU og 2x256 gammel DDR-266 RAM. It's soon time to go Canterwood!

[Asus P4G8X Deluxe]:[P4/2.53]:[swiftech MCX4000B]

[2x512mb Corsair XMS3200]:[WD Caviar 1200JB]

[sapphire Radeon 9700 Pro]:[Hitachi CM823F]

[Plextor PlexWriter 48/24/48A]:[Asus D616 - It's white =/ ]

[soundblaster Audigy2]:[Klipsch ProMedia 5.1]:[Koss UR40]

[Lepont SF201B]:[Enermax EG651PVEFMA]

[sunbeam Rheobus, 20Wx4, Rev. 2]:[7 x Papst 8412N2GH]

[Logitech MX300/MX500]:[fUnc Surface 1030]

[Keytronic Lifetime Designer]:[Logitech Momo Racing]

Lenke til kommentar

Prisene er reele. Prisene faller fra Intel når disse CPU'ene kommer i butikkene til uka så derfor er de allerede satt ut med "de nye prisene".

Tilgjengeligehet (på 2.4~2.8) er fra Intel oppgitt til Mai, så dette er "paper-liste-føring" fra PS. 3.0/800 kommer nok inn omtrent den 17ende.

Løp å kjøp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...