pzyco86 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei! Jeg har nettopp fått 3650, og har vært veldig fasinert av dette med at bilde av personen som ringer dukker opp på skjermen (hvis man seff har tatt et bilde av personen) og jeg har lagret fks en kamerat, tatt bilde av han og lagt han til i telefonboken der nummeret står og navnet osv.. der kan man lixz legge til et bilde og det har jeg gjort. men når denne personen ringer dukker IKKE bilde opp. Er det no mer jeg må gjøre? noen instillinger eller er det bare mobben min som er litt fucka?! på forhånd takk Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du må gå inn på kontakter, trykke på personen, rediger, valg, legg til miniatyr og bare sett inn bilde..... Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Funka det..........????? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 takk n00b:P Du er jo så flink du, så jeg trudde du kunne finne ut det da... Bruksanvisning er no dritt ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå