sawfish Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei. Har en psp, og jeg lurer på hva som er et ''must have'' for psp. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da jeg kjøpte PSP, kjøpte jeg samtidig Ridge Racer. Et meget underholdene spill i mine øyne. Uansett, "God of war" er du nødt til å ha. Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Da jeg kjøpte PSP, kjøpte jeg samtidig Ridge Racer. Et meget underholdene spill i mine øyne. Uansett, "God of war" er du nødt til å ha. god of war chains of olymicks da? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Crisis Core: Final Fantasy VII, uten tvil. Beste spillet til PSP. Deretter kan du jo kjøpe GTA Vice City Stories. Tekken 5 Dark Ressurection. Final Fantasy Tactics er også bra. Å jo, Daxter!!! Beste plattformspillet du får til psp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da jeg kjøpte PSP, kjøpte jeg samtidig Ridge Racer. Et meget underholdene spill i mine øyne. Uansett, "God of war" er du nødt til å ha. god of war chains of olymicks da? Korrekt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Patapon? Need for speed spillene? Selv fant jeg et bomberman lignende spill jeg likte godt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mine favoritter på PSP er Loco Roco, Killzone Liberation, Syphon Filter: Logan's Shadow og God of War: Chains of Olympia. Svært gode spill som i mine øyne, er must have til PSP. Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk for alle svar:D trur jeg skal kjøpe meg god of war og litt mer:D Lenke til kommentar
bbq Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvis du liker spill som Splinter Cell er dette spillet noe for deg: Metal Gear Solid: Portable Ops. Det er også ganske kult online, slik du har noe å gjøre da du er ferdig med historie-delen. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Killzone: Liberation er det beste spiller jeg har spilt. Har hatt rundt 20 spill til psp. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Absolutte må-ha titler: Patapon Killzone Liberation God of War: CoO Sjangerinndeling av gode spill Skytespill: Killzone: Liberation, Syphon Filter(husker ikke undertitlene, men har fått sykt gode anmeldelser) Action/plattforming: God of War: COO, Daxter, Ratchet and Clank: Size Matters, Secret Agent Clank Spill uten sjanger: Patapon og Loco Roco Endret 2. januar 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå