dabooo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 jeg fikk en mail hvor det står pakken er forsøkt levert her i dag, og det har vært folk hjemme her i hele dag (også det angitte tidspunkt) men ingne pakke, hvordan går jeg frem nå ? Regner med at pakken blir lagt på posten men er litt usikker Lenke til kommentar
mtw Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 UPS eller USPS (US Postal Service) ? Er den sendt med Posten i USA, USPS, så er den med Posten Norge. Spor på posten.no, sikkert på postkontoret nå. UPS kan ha levert til Posten, eller eventuelt andre transportører. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vil ikke den pakken få et nytt sporingsnummer når Posten overtar pakken? Mener å huske at sist jeg bestilte noe fra utlandet så kunne jeg spore den til Norge, men for å kunne spore den videre måtte jeg ringe kundeservice for å få et nytt sporingsnummer. Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 hmm har ikke fått noe nytt nummer, får vel ringe over helga og høre. SUGER å vente !!! Lenke til kommentar
mtw Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er den sendt med USPS vil den ha samme nr (CP123456789US eller EE12345678US f.eks) Leveres den fra UPS og videre til Posten vil den få et nytt nr som du må høre med UPS om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå