Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg setter også stor pris på om folk lar være å spoile, er jo det denne tråden er laget for. Å kunne diskutere episodene samtidig som de går på norsk tv. Jeg vil ikke få spoilet noe som helst, som Andreas sier så er dette en utrolig spennende og uforutsigbar sesong :)

ja, er fullt og helt enig, men er ikke blitt helt varm i trøya på forumet enda, så trodde det var lov å sette spoilere i "spoiler". 

 

 

Er en utrolig sesongstart, men synes den forrige episoden var en av de "svakeste" denne sesongen.

Lenke til kommentar
Jeg setter også stor pris på om folk lar være å spoile, er jo det denne tråden er laget for. Å kunne diskutere episodene samtidig som de går på norsk tv. Jeg vil ikke få spoilet noe som helst, som Andreas sier så er dette en utrolig spennende og uforutsigbar sesong :)

ja, er fullt og helt enig, men er ikke blitt helt varm i trøya på forumet enda, så trodde det var lov å sette spoilere i "spoiler". 

 

Er en utrolig sesongstart, men synes den forrige episoden var en av de "svakeste" denne sesongen.

 

Du er unnskyldt ;) Det finns en tråd her inne der det diskuteres etter USA-sendeplan som du kan poste i hvis du vil snakke "frem i tid".

Hvis du syns forrige episode som gikk på TV2 var en av de svakeste, så lover det utrolig bra! :D Jeg syns den var dritbra jeg!

Lenke til kommentar
Jeg setter også stor pris på om folk lar være å spoile, er jo det denne tråden er laget for. Å kunne diskutere episodene samtidig som de går på norsk tv. Jeg vil ikke få spoilet noe som helst, som Andreas sier så er dette en utrolig spennende og uforutsigbar sesong :)

ja, er fullt og helt enig, men er ikke blitt helt varm i trøya på forumet enda, så trodde det var lov å sette spoilere i "spoiler". 

 

Er en utrolig sesongstart, men synes den forrige episoden var en av de "svakeste" denne sesongen.

 

Du er unnskyldt ;) Det finns en tråd her inne der det diskuteres etter USA-sendeplan som du kan poste i hvis du vil snakke "frem i tid".

Hvis du syns forrige episode som gikk på TV2 var en av de svakeste, så lover det utrolig bra! :D Jeg syns den var dritbra jeg!

 

Jeg har ikke sett noe videre, så holder meg unna USA-tråder.

Lenke til kommentar

Ikke uventet ble det en knall episode! :D

 

Trodde dog at Jack & Tony skulle klare å holde ting skjult en stund til for Emerson, men det ser ut til at Tony reddet de fint ut av den, så spent på hvordan det går videre!

 

Bra at Taylor klarte å ta livet av agenten og. Spørsmålet er vel om folk vil tro på at agenten prøvde å drepe dem begge, eller om de vil tro at Taylor har gått bananas. Det sitter jo en vakt utenfor og, så er jo ikke sikkert at han kommer seg derfra i live (noe som er 99% sannsynlig da men).

 

Har forresten alltid sagt at Henderson hadde noe med Tony sin død å gjøre! Ønsker bare at Jack ikke hadde knerta han. Hadde vært fint å få Henderson tilbake!

 

Uansett veldig god episode! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...