Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Okey, bare så dette er sagt: Dette er en HELT spoilerfri tråd. Det skal ikke så veldig mye IQ til for å skjønne at du vet mer om Walker's død enn det som har blitt sendt på TV2 når du sier at du ikke tror hun er død, etterfulgt av en spoilertag.

 

Nå har jeg ikke trykt på spoilertag'en, så jeg vet ikke hva som står der, så det kan også hende at jeg tar helt feil her. Men om jeg har riktig, så vennligst hint minst mulig om hva som vil skje om du vet det selv ;)

 

EDIT: Da var alt i skjønneste orden. Takker X91_Al_CaponeX :)

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig der kewell79! Bruker alltid å se sesongene mens jeg venter på neste sesong :p Er det ikke noe frustrerende å gå frem og tilbake i tid på den måten Benitez?

 

Jeg hadde også tenkt å se dem alle før, men så fikk jeg vite at det kom tidligere på norske skjermer i år, så da rakk jeg bare ses 6. Men etter den ble jeg utrolig sulten på mer, så da satte jeg igang fra sesong 2 og utover. Er nå straks ferdig med ses 3 og skal fortsette tilogmed ses 5.

 

Er ikke noe problem å se det samtidig, fordi ses 7 går bare en gang i uka, mens jeg ser de andre sesongene stort sett hver dag(opptil flere eps). Dessuten har jeg sett alle sesongene før så er ikke de helt store overraskelsene ;)

Lenke til kommentar

Okey, bare så dette er sagt: Dette er en HELT spoilerfri tråd. Det skal ikke så veldig mye IQ til for å skjønne at du vet mer om Walker's død enn det som har blitt sendt på TV2 når du sier at du ikke tror hun er død, etterfulgt av en spoilertag.

 

Nå har jeg ikke trykt på spoilertag'en, så jeg vet ikke hva som står der, så det kan også hende at jeg tar helt feil her. Men om jeg har riktig, så vennligst hint minst mulig om hva som vil skje om du vet det selv ;)

 

EDIT: Da var alt i skjønneste orden. Takker X91_Al_CaponeX :)

 

nå har vi aldri sett henne dø heller da :whistle:

Lenke til kommentar

Okey, bare så dette er sagt: Dette er en HELT spoilerfri tråd. Det skal ikke så veldig mye IQ til for å skjønne at du vet mer om Walker's død enn det som har blitt sendt på TV2 når du sier at du ikke tror hun er død, etterfulgt av en spoilertag.

 

Nå har jeg ikke trykt på spoilertag'en, så jeg vet ikke hva som står der, så det kan også hende at jeg tar helt feil her. Men om jeg har riktig, så vennligst hint minst mulig om hva som vil skje om du vet det selv ;)

 

EDIT: Da var alt i skjønneste orden. Takker X91_Al_CaponeX :)

 

nå har vi aldri sett henne dø heller da :whistle:

Walkers levende begravelse da :p

 

Jeg er virkelig spent på om sesongen klarer å holde nivået oppe hele sesongen! Håper og tror vi har enormt mye bra i vente!

Lenke til kommentar

Okey, bare så dette er sagt: Dette er en HELT spoilerfri tråd. Det skal ikke så veldig mye IQ til for å skjønne at du vet mer om Walker's død enn det som har blitt sendt på TV2 når du sier at du ikke tror hun er død, etterfulgt av en spoilertag.

 

Nå har jeg ikke trykt på spoilertag'en, så jeg vet ikke hva som står der, så det kan også hende at jeg tar helt feil her. Men om jeg har riktig, så vennligst hint minst mulig om hva som vil skje om du vet det selv ;)

 

EDIT: Da var alt i skjønneste orden. Takker X91_Al_CaponeX :)

 

nå har vi aldri sett henne dø heller da :whistle:

Walkers levende begravelse da :p

 

Jeg er virkelig spent på om sesongen klarer å holde nivået oppe hele sesongen! Håper og tror vi har enormt mye bra i vente!

Må være en helt utrolig følelse for Walker, hun blir jo begravd levende av en hun opprinnelig stolt på (det virker også som om hun ser opp til Jack). 

Lenke til kommentar

Jeg liker bare å være på den sikre siden :p Vil absolutt ikke bli spoilet av noe som helst i en så spennende og uforutsigbar sesong som dette!

 

PS: Er episode 6 som blir sendt kommende mandag ja ;)

 

Måtte vite det, sånn at jeg får sett den i Østerrike på mandag. SKal selvfølgelig se den på Søndag når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...