Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig der kewell79! Bruker alltid å se sesongene mens jeg venter på neste sesong :p Er det ikke noe frustrerende å gå frem og tilbake i tid på den måten Benitez?

 

Gleder meg uansett villt til episoden i kveld! Håper vi får se noen smarte trekk fra Jack og Tony når de skal få ut Matobo!

 

Er også spent hva som skjer videre med presidentens mann (og den mer sannsynlige korrupte agenten som kjørte han). Håper vi får se noe av Mr. Hodges snart også! Er vel han som sitter å styrer alt dette..

 

Men er det noen andre enn meg som har tenkt at Tony faktisk fortsatt kan være bad-guy? Ja, jeg vet vi har sett dette før i sesong 1 (LES: Myers), men det hadde jo vært litt av en situasjon at Tony vendte seg mot Jack i slutten av sesongen! Dog heller jeg mer mot den siden som sier at Tony er god, men hadde vært en interessant vri.

Men jeg håper egentlig at scenen jeg alltid har ønsket meg for Tony's død kommer en gang, helst i en av de siste episodene av sesong 8, nemlig at Tony ofrer seg bigtime for Jack og skaper en av de mest rørende scenene noensinne! Det hadde vært god tv det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Litt intensiv gaming imens, eller sporten kanskje. Jeg hater at det går en uke mellom hver episode. Kunne vist en episode hver hverdag lik f.eks Home and Away. 5*5 = 25, om vi teller med Redemption som en episode.

Lenke til kommentar

Herregud. Så langt har denne sesongen vært ufattelig spennende! Har jo holdt nivået oppe episode etter episode!

 

Men som det ble påpekt tidligere, silentclock ble brukt! Skal vi anta at Walker ble drept da eller? Brukes jo når sentrale personer dør. Blir i alle fall sinnsykt spennende å se hvordan dette utarter seg!

 

Også med tanke på presidentens mann!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...