Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Akkurat! "Might as well be dead" som i "å gjøre samme nytte som om hun var død". Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bare 4 timer igjen nå, gleder meg til ukas høydepunkt, med Heroes s03e15 som forspill. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 24 season three, episode 18 som vorspiel Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Se 2 sesonger av 24 samtidig er vel mer eller mindre _veldig_ forvirrende Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Enig der kewell79! Bruker alltid å se sesongene mens jeg venter på neste sesong Er det ikke noe frustrerende å gå frem og tilbake i tid på den måten Benitez? Gleder meg uansett villt til episoden i kveld! Håper vi får se noen smarte trekk fra Jack og Tony når de skal få ut Matobo! Er også spent hva som skjer videre med presidentens mann (og den mer sannsynlige korrupte agenten som kjørte han). Håper vi får se noe av Mr. Hodges snart også! Er vel han som sitter å styrer alt dette.. Men er det noen andre enn meg som har tenkt at Tony faktisk fortsatt kan være bad-guy? Ja, jeg vet vi har sett dette før i sesong 1 (LES: Myers), men det hadde jo vært litt av en situasjon at Tony vendte seg mot Jack i slutten av sesongen! Dog heller jeg mer mot den siden som sier at Tony er god, men hadde vært en interessant vri. Men jeg håper egentlig at scenen jeg alltid har ønsket meg for Tony's død kommer en gang, helst i en av de siste episodene av sesong 8, nemlig at Tony ofrer seg bigtime for Jack og skaper en av de mest rørende scenene noensinne! Det hadde vært god tv det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå er det øyeblikk 24!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Litt intensiv gaming imens, eller sporten kanskje. Jeg hater at det går en uke mellom hver episode. Kunne vist en episode hver hverdag lik f.eks Home and Away. 5*5 = 25, om vi teller med Redemption som en episode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Håper Renêe får problemer med advokatene. Hun er forresten jævlig nice. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 What an end!! Spennende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva faen er vitsen med å gjøre det så spennende Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er i østerrike neste mandag Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg og stusset på den SC´en på slutten! Tror dere det betyr at Walker er finished? Jeg tror hun lever, ettersom vi kunne høre pustelyder under SC´en akkurat som i siste episode av sesong 2(Palmers hånd). Dette blir spennende! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er i østerrike neste mandag haha Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Herregud. Så langt har denne sesongen vært ufattelig spennende! Har jo holdt nivået oppe episode etter episode! Men som det ble påpekt tidligere, silentclock ble brukt! Skal vi anta at Walker ble drept da eller? Brukes jo når sentrale personer dør. Blir i alle fall sinnsykt spennende å se hvordan dette utarter seg! Også med tanke på presidentens mann! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Tipper ikke Walker dør. NB! Spoiler!! Edit 2: fjerner alt Endret 16. februar 2009 av X91_Al_CaponeX Lagt til advarsel. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) herre! kjenner adrenalinet pumpe de siste minuttene av hver episode Endret 16. februar 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 herre! kjenner adrenalinet pumpe de siste minuttene av hver episode For meg pumper de hele episoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå