Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Nei, jeg er enig. De to siste sesongene har for meg (som har sett alle) vært altfor forutsigbare og kjedelige. Finner en fyr pga. Chloe og og drar til leiligheten og tar han..

 

Ser ut som denne sesongene blir bedre enn på lenge. Min favoritt sesong må være den med Saunders (det var virus sesongen?) og sesong nummer to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, jeg er enig. De to siste sesongene har for meg (som har sett alle) vært altfor forutsigbare og kjedelige. Finner en fyr pga. Chloe og og drar til leiligheten og tar han..

 

Ser ut som denne sesongene blir bedre enn på lenge. Min favoritt sesong må være den med Saunders (det var virus sesongen?) og sesong nummer to.

De TO forrige? Forrige var dårlig, men sesong 5 må jo være en av de beste!

Lenke til kommentar

Min rangering av sesongene fra best til minst best (ingenting av 24 er dårlig :p) må være

 

Sesong 5 - Klarte å holde actionen opp gjennom hele sesongen, og overrasket meg flere ganger. (Les: Charles Logan og Tony Almeida).

 

Sesong 1 - Er jo begynnelsen av 24 universet og er utrolig spenennde. Grunnen til at den ikke når helt opp er at jeg først såg den etter at jeg hadde sett sesong 1-3, og visste derfor hva som ville skje med Nina og Teri.

 

Sesong 3 - Likte tvisten med viruset, og spesielt karakterene denne sesongen (tilbakekomsten av Nina, og første møte med Chase og Chloe). Her hadde vi også alle de andre favorittene som Michelle, Tony og Pres. Palmer.

 

Sesong 2 - Er litt i tvil om jeg vil sette denne på høyde med sesong 3, men plasserer sesong 3 først. Utrolig god sesong, og første gangen atombombe er innblandet i 24-plottet, så ble ekstra spennende da.

 

Sesong 4 - Likte sesongen godt, men syns det ble noe gjentakelse med tanke på atomtrusler og slikt. Men var noen utrolig spennende episoder her og der (er en grunn til at jeg og en kompis såg sesongen sammenhengende i 18 timer xD).

 

Sesong 6 - Veldig god begynnelse, men tapte seg til tider. Var noen episoder her og der som var svært spenennde, men allover var det alt for lite action og alt for mye prat hos det hvite hus osv. Men var svært interessant når Phillip og Graem ble innblandet, for ikke å snakke om Audrey.

 

 

Sesong 7 er så langt svært lovende, og kan forhåpentligvis ta over tronen som nummer 1 fra sesong 5, som var sinnsykt bra. Husker at jeg først var veldig skeptisk til oppløsningen av CTU, men jeg tror det var svært strategisk var manusforfatterenes side. En uslålig kvartett som Jack, Tony, Bill og Chloe skal holde lenge, og kanskje vil til og med får se enda flere gamle kjenninger? Håper virkelig det, for noe jeg elsker med 24 er å se gamle karakterer returnere! :)

 

EDIT: Skriveleif

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...