bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, jeg er enig. De to siste sesongene har for meg (som har sett alle) vært altfor forutsigbare og kjedelige. Finner en fyr pga. Chloe og og drar til leiligheten og tar han.. Ser ut som denne sesongene blir bedre enn på lenge. Min favoritt sesong må være den med Saunders (det var virus sesongen?) og sesong nummer to. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For en episode, vet ikke hva jeg skal gjøre i løpet av uken. Noen tips? Laste ned neste episode. Slikt kan man ikke drive med, da ender man i en ond sirkel... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Skummelt at jeg har TV2-sumo egentlig. Blir sykt frista til å se neste episode, men SKAL klare å holde meg. Endret 2. februar 2009 av sagberg Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Utrolig bra episode. Digg å se Tony og Jack kjempe side om side med hverandre, som det blir sagt her ja! Litt synd at Jack ditcha hun Walker-dama, hun var ikke så verst til å være redhead faktisk Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skummelt at jeg har TV2-sumo egentlig. Blir sykt frista til å se neste episode, men SKAL klare å holde meg. Bra du holder deg selv i skinnet. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Veldig bra episode dette her. Var utrolig bra at Tony ikke var slem afterall. Og i tillegg er Chloe og Bill tilbake Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 For en episode, vet ikke hva jeg skal gjøre i løpet av uken. Noen tips? Laste ned neste episode. Tanken har slått meg et lite nanosekund, for så å blir erstattet med tankene om å utvikle konspirasjonsteorier til neste mandag Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skummelt at jeg har TV2-sumo egentlig. Blir sykt frista til å se neste episode, men SKAL klare å holde meg. Er det ikke sånn at selv om du ser neste episode på sumo må du vente enda en uke for å se episoden etter? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det ikke sånn at selv om du ser neste episode på sumo må du vente enda en uke for å se episoden etter? Jo, but still.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, jeg er enig. De to siste sesongene har for meg (som har sett alle) vært altfor forutsigbare og kjedelige. Finner en fyr pga. Chloe og og drar til leiligheten og tar han.. Ser ut som denne sesongene blir bedre enn på lenge. Min favoritt sesong må være den med Saunders (det var virus sesongen?) og sesong nummer to. De TO forrige? Forrige var dårlig, men sesong 5 må jo være en av de beste! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva skjedde i sesong 5? Går fort i surr etter alle disse sesongene... Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Sesong 5 handlet hovedsaklig om nervegassen, og Bierko & kompani. Den beste sesongen i mine øyne, så blir spennende å se om sesong 7 kan bli like bra, om ikke bedre! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 kanskje feil av meg å kalle sesong 5 dårlig, men jeg syntes ikke den er av de aller beste. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sesong 5 var sjef og langt bedre enn både 4 og 6. Hele konspirasjonen som gikk opp til creepy President Logan og greier. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sesong 5 var bra. Men syntes kansje sesong 3 med viruset var den aller beste. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er også av den oppfatning at sesong 5 er den beste så langt, med ses 1 og 3 ikke så veldig langt bak. Jeg likte 2, 4 og 6 svært godt også, men disse befinner seg en liten hylle nedenfor de andre tre Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jepp, sesong 5 var en av de beste. Sesong 6 var en av de dårligste. Og denne sesongen må ha den beste sesongstarten! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Min rangering av sesongene fra best til minst best (ingenting av 24 er dårlig ) må være Sesong 5 - Klarte å holde actionen opp gjennom hele sesongen, og overrasket meg flere ganger. (Les: Charles Logan og Tony Almeida). Sesong 1 - Er jo begynnelsen av 24 universet og er utrolig spenennde. Grunnen til at den ikke når helt opp er at jeg først såg den etter at jeg hadde sett sesong 1-3, og visste derfor hva som ville skje med Nina og Teri. Sesong 3 - Likte tvisten med viruset, og spesielt karakterene denne sesongen (tilbakekomsten av Nina, og første møte med Chase og Chloe). Her hadde vi også alle de andre favorittene som Michelle, Tony og Pres. Palmer. Sesong 2 - Er litt i tvil om jeg vil sette denne på høyde med sesong 3, men plasserer sesong 3 først. Utrolig god sesong, og første gangen atombombe er innblandet i 24-plottet, så ble ekstra spennende da. Sesong 4 - Likte sesongen godt, men syns det ble noe gjentakelse med tanke på atomtrusler og slikt. Men var noen utrolig spennende episoder her og der (er en grunn til at jeg og en kompis såg sesongen sammenhengende i 18 timer xD). Sesong 6 - Veldig god begynnelse, men tapte seg til tider. Var noen episoder her og der som var svært spenennde, men allover var det alt for lite action og alt for mye prat hos det hvite hus osv. Men var svært interessant når Phillip og Graem ble innblandet, for ikke å snakke om Audrey. Sesong 7 er så langt svært lovende, og kan forhåpentligvis ta over tronen som nummer 1 fra sesong 5, som var sinnsykt bra. Husker at jeg først var veldig skeptisk til oppløsningen av CTU, men jeg tror det var svært strategisk var manusforfatterenes side. En uslålig kvartett som Jack, Tony, Bill og Chloe skal holde lenge, og kanskje vil til og med får se enda flere gamle kjenninger? Håper virkelig det, for noe jeg elsker med 24 er å se gamle karakterer returnere! EDIT: Skriveleif Endret 3. februar 2009 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En fin gjennomgang det der Andreas, enig i veldig mye. Min rangering ville også sett slik ut. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ny episode i kveld *gåsehud* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå