UNSCCapone Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Som jeg gleder meg til neste mandag. Var en helt perfekt start. Tenker allerede på at jeg kommer til å gå glipp av en episode Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvis du går glipp av en episode på grunn av at du ikke har anledning til å se den på mandag, så kan du alltids kjøpe et ukesabonnement på tv2 webtv og se episoden der. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Og så sender de jo alltid reprisene på søndager, så blir det to nye episoder på 2 dager Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, skal vell klare å fikse det, men er i Østerrike når den går og har med stor sannsynlighet litt søvn jeg må ta igjen på den søndagen, men 24 er et must, så den blir nok sett Lenke til kommentar
firsom Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvilken sesong og episode ble Tony tilsynelatende drept? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvilken sesong og episode ble Tony tilsynelatende drept? sesong 5, episode 13 Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ny episode på TV2 idag, noen som gleder seg eller? Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Blir sykt spennende. Lurer på om de greier å få noe ut av Tony om hvordan han havet der han er og slikt. Men tviler på at det kommer fram ennå Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Selvfølgelig gleder jeg meg, har jo ventet i en uke, så lever på bristepunktet. Skal bli spennende å få mer informasjon om Tony. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare noen få minutter igjen nå! Ukens ... Eller hvertfall dagens høydepunkt Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For en episode, vet ikke hva jeg skal gjøre i løpet av uken. Noen tips? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 fantastisk episode! ble glad når Tony ikke var ond likevel Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 fantastisk episode!ble glad når Tony ikke var ond likevel Ja, og nå er kvartetten samlet igjen. Dette var en lettelsesdag. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 fantastisk episode!ble glad når Tony ikke var ond likevel Jeg og. Sinnsykt lettet over det. Bra å få tilbake Chloe og Bill også! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Helt rå episode, visste egentlig at Tony ikke var slem da. Sluttet aldri å tro på at han var undercover! Syns denne sesongen virker ekstremt lovende, flere som deler mitt synspunkt? Masse action og spenning fra første stund! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herlig episode. Gliste bred da jeg fikk se Bill og Chloe igjen. Kunne ikke ha blitt noe 24 uten dem. Spesielt Chloe. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Herregud! Dinne sesongen lover til å bli siinnsykt bra! Klarer ikke å beskrive med ord den følelses jeg satt med når Jack og Tony kjempet side-by-side når de skulle komme seg ut! Herlig å se Chloe og Bill igjen og! Rett og slett en helt glimrende episode, og har store problemer med å tenke på den lange uken jeg har fremfor meg! Får håpe at vi får vite neste gang hva som skjedde med Tony etter hans "død"! Bill sa jo at alt skulle forklares. Gleder meg!! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Beste sesongen på lenge, i vært fall starten. Eller er det bare meg som husker dårlig... Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For en episode, vet ikke hva jeg skal gjøre i løpet av uken. Noen tips? Laste ned neste episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå