Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med at det er bra med en slutt vi kan undre å venta i spenning, men det går jo ann å begrense det litt. Hvis Renee hadde fått et navn på noen suspects som vi kjente navnet på, eller om operasjonen hadde kommt litt tidligere i episoden hadde vi hatt noe å gå etter.

Menmen. Jeg syter kun fordi jeg ble ekstremt utolmodig! :p

Lenke til kommentar

Ja, mest åpne slutten ever.

Hva skjer med Kim (vi vet jo at Jack overlever)? Og hvordan reagerer Jack når han overlever - og worst case, hvis Kim dør - hvordan reagerer Jack da?

Hva med Walker? Finner hun ut noe av "the boss"? Virker som de virkelig har nådd opp til lederen her...

Og hva med Tony?

Lenke til kommentar

Blir sesong 8 den siste sesongen? I så fall kommer vi til å få oppklart mange ting. Nå har vi han "the boss" (navn?) og Charles Logan som kan avsløre noe. Vi har også han der kineseren, Cheng eller noe sånt. Kan hende vi får se noe til Audrey også.

Ingen tvil om at sesong 8 tar sted minuttet etter sesong 7. Er redd for at Jack våkner opp og at Kim da er allerede død. Hadde vært typisk.

Lenke til kommentar

Cheng og Audrey er vi nok ferdig med. Alan Wilson vil nok være en hovedbrikke i neste sesong, og mulig at vi får se mer av Charles Logan også. Blir spennende å se hvordan de har tenkt å løse Tony situasjonen, og jeg er nok redd for at Kim kan dø ja. Men det syns jeg hadde vært bedre å bruke i sesongavslutningen. Hadde vært en syk sesongavslutning!

Lenke til kommentar

Kan korte ventetiden med oppfriskning av tidligere sesonger. Jeg har iallefall tenkt å begynne å se 1 igjen. Så tar jeg 2 og 3 (har ikke sett de). Tar tid å se alt det, så kan hende jeg hopper over 4 og 6, men sesong 5 må jeg ha med meg! Den var utrolig bra!

Jeg begynte også å lese i USA-tråden, og de fikk meg til å bestille denne boka. Skal stå mange facts om CTU der, alt fra taktisk informasjon til våpen som blir brukt og håndsignaler :) Haha, gleder meg.

Lenke til kommentar
Jeg begynte også å lese i USA-tråden, og de fikk meg til å bestille denne boka. Skal stå mange facts om CTU der, alt fra taktisk informasjon til våpen som blir brukt og håndsignaler :) Haha, gleder meg.

Stemmer det, den er skikkelig bra. ;) Og utseendemessig ser den veldig profesjonell og gjennomført ut også. Den ser veldig flott ut i hylla sammen med alle 24-sesongene :)

Lenke til kommentar
Jeg husker dårlig, Hva skjedde med Logan i forrige sesong? Husker at han var litt bad guy, men mye er glemt :p

Han ble (forsøkt) drept av sin kone Martha, og det siste vi så var at de hastet ham avgårde til sykehuset. Om han overlevde eller ikke har vi enda ikke fått noen endelig bekreftelse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...