UNSCCapone Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hvis min kunnskap stemmer, var det ikke episode på mandag grunnet fotball. De sendte dobbel episode uken før og så tror jeg det skal være dobbel episode på mandag. Kan noen bekrefte? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hvis min kunnskap stemmer, var det ikke episode på mandag grunnet fotball. De sendte dobbel episode uken før og så tror jeg det skal være dobbel episode på mandag. Kan noen bekrefte? Bekreftet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Herlig! Mener å huske at sist episode endte med at Jack måtte befri Tony fra varetekt? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den siste er vell at Folka til Tony tok datteren til Kim, for så å presse Jack til å befri Tony. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nydelig, glemte det sikkert siden det ikke var noen form for reklame på tv2, og at jeg var litt opptatt. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Da er det litt over 5 timer igjen til sesongavslutningen! Føler de to siste dagene har gått veeldig seint, så jeg gleder meg noe enormt til i kveld Håper på en sinnsykt bra avslutning!! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, dette blir bra. Gleder meg syyykt, og er utrolig spent på hva vi får. 24 skuffer aldri! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 skal vi se; Donuts - check Cola - check Grandiosa - check KLAR FOR SESONGAVSLUTNING! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Handlet inn rikelig med snacks og brus til avslutningen her også Blir konge! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fun Light Green Tea er kjøpt inn til sesongavslutningen av 24! (Jeg løy, jeg hadde den fra før) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Okey, episode 23 var bare helt vill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Var det dobbel, altså har jeg kun gått glipp av 23 og 24 som jeg har ferdig nedlastet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Var det dobbel, altså har jeg kun gått glipp av 23 og 24 som jeg har ferdig nedlastet? Nei, trippel, så du må få tak i nummer 25 også. Endret 8. juni 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 I like you, you are so funny. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Den mest åpne slutten ever. Kunne likesågodt ventet på episode 25. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 WTF?! Okey, skal jeg være ærlig hadde jeg ventet en annen slutt. Jeg regnet med at ting ikke ble avsluttet denne sesongen, men dette var jo LITT åpent? Jeg satt bare å ventet på at Renee skulle få et navn ut av Wilson, men neida. Sesong 8 har dog potensiale, men jeg hadde forventet et skikkelig hjertehopp. Ble litt skuffet Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Synes de gjorde en bra vri jeg. Nå fortsetter spenningen og vi må leve i den spenningen. Endret 8. juni 2009 av STRAND1 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det som skjer nå er at Jack får stamcellene fra Kim og blir redda, dermed får vi nok en sesong til. Endret 8. juni 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synes de gjorde en bra vri jeg. Nå fortsetter spenningen og vi må leve i den spenningen. Greit nok det, morsomt med spenning og venting, noe vi i 24's TV2-tråd vet godt, men det må jo være en avslutning!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå