Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en litt rolig første episode, tok det seg opp igjen i episode nummer to! Vi har en del ubesvarte spørsmål nå, og jeg tviler på at vi får alle svarene vi vil ha i de to neste episodene.

Første og fremst må vi jo oppklare Jack-Kim-Tony dramaet. Vi vet jo at Jack vil gjøre hva som helst for å redde Kim, så det vil nok bli noe action der Jack skal få ut Tony.

Videre har vi fortsatt ikke fått vite hvem alle medlemmene i Tony sin organisasjon er, og hva de vil gjøre videre. Og selvfølgelig har vi jo problemet med Jack sin sykdom, men dette tenker jeg løser seg.

Skal jeg tippe, så tenker jeg at Jack får Tony løs i bytte mot Kim. Videre gir Kim Jack det han trenger for å bli frisk igjen, og en ultimat slutt hadde da vært at Kim døde av behandlingen (siden det var en liten risiko for henne også). Men sistnevnte tror jeg er mer utelukket nå som dette nye problemet dukket opp. Jeg tipper også at Tony kommer seg unna, og blir hovedterrorist i sesong 8.

Vi må også få oppklart hva Aaron vil gjøre når han finner ut om Olivia, og hva som vil skje videre med henne.

Det er altså veldig mye som må oppklares på to episoder, og jeg tror ikke de rekker alt. Derfor håper jeg, og tror på en skikkelig cliff-hanger til neste sesong, med en svært overraskende slutt! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det tror jeg ikke han tror.

Jeg drømte at jeg hadde glemt en 24-episode, og tror du ikke at jeg glemte å se på mandag!? Hvilken episode var det? Må nesten downloade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...