War Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor så spydig? Det var bare tull fra min side da Si fra dere når dere har sett, så vi kan diskutere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 War: er jo en tråd for USA sendingene også. Så diskuter der du Linketilink Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Så noen menn utkledd som nonner. Hva gjør Jack og tony der? Link til nyheten. Endret 25. mai 2009 av War Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Aha, er jo ny episode no. Hadde gløymt det eg, heilt til eg såg denne tråden akkurat no. Det passa jo bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Lykken står den kjekke bi. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Så noen menn utkledd som nonner.Hva gjør Jack og tony der? Link til nyheten. Haha, det der er ikkje Jack og Tony. Edit: Men det var vel kanskje meint som ein spøk, likevel, kan aldri vite (sjå siste sitat i signaturen min ) Endret 25. mai 2009 av Zapticon Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fo noen episoder, kommer nok til å fort for seg i de to siste. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Holy crazy shit! Kommer til å bli to lange uker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva skal man si? Jeg gleder meg i hvertfall til resten. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 HERRE!!!!!!!!!!! hvordan skal dette ende?!?!? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Synes det tok en vell brå vending når de nå truer Kim Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Når biovåpenangrepet ble ødelagt, lurte jeg på hvordan i all verden de to siste episodene kan bli spennende. Vi fikk svar! 24 skuffer aldri! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det skal godt gjerast å avslutte denne sesongen på to episodar. Eg har framleis tru på at Jack overlever, men akkurat no ser det mørkt ut. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Etter en litt rolig første episode, tok det seg opp igjen i episode nummer to! Vi har en del ubesvarte spørsmål nå, og jeg tviler på at vi får alle svarene vi vil ha i de to neste episodene. Første og fremst må vi jo oppklare Jack-Kim-Tony dramaet. Vi vet jo at Jack vil gjøre hva som helst for å redde Kim, så det vil nok bli noe action der Jack skal få ut Tony. Videre har vi fortsatt ikke fått vite hvem alle medlemmene i Tony sin organisasjon er, og hva de vil gjøre videre. Og selvfølgelig har vi jo problemet med Jack sin sykdom, men dette tenker jeg løser seg. Skal jeg tippe, så tenker jeg at Jack får Tony løs i bytte mot Kim. Videre gir Kim Jack det han trenger for å bli frisk igjen, og en ultimat slutt hadde da vært at Kim døde av behandlingen (siden det var en liten risiko for henne også). Men sistnevnte tror jeg er mer utelukket nå som dette nye problemet dukket opp. Jeg tipper også at Tony kommer seg unna, og blir hovedterrorist i sesong 8. Vi må også få oppklart hva Aaron vil gjøre når han finner ut om Olivia, og hva som vil skje videre med henne. Det er altså veldig mye som må oppklares på to episoder, og jeg tror ikke de rekker alt. Derfor håper jeg, og tror på en skikkelig cliff-hanger til neste sesong, med en svært overraskende slutt! Lenke til kommentar
ed9 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det ikke før mandag 8/6 finalen er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 En liiiiten uke. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Som blir mindre og mindre desto lenger vi venter Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg kan jo fortelle alt så blir uken veldig kort. dere synnes jo ventetiden er 90% av morroa. Dere burde jo håpe den varer så lenge som mulig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Eg tror de fleste her inne har skjønt det nå War. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det tror jeg ikke han tror. Jeg drømte at jeg hadde glemt en 24-episode, og tror du ikke at jeg glemte å se på mandag!? Hvilken episode var det? Må nesten downloade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå