UNSCCapone Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Digg, har eksamen neste fredag så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvordan kommer Kim tilbake? Står hun på flyplassen før hun tenker: "Nei, fattern må leve"? Og hva skjer med Tony? Shit, dette blir spennende! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 I alle fall digg at det blir dobbel-episode på mandag! Nå for tiden sliter jeg virkelig med å holde meg, når jeg vet at de 4 siste episodene faktisk ligger på nettet. Er sinnsykt spent på hvordan sesongen ender, og håper på den beste avslutningen noensinne! Med en skikkelig cliff-hanger til sesong 8! Noe av det jeg er mest spent på, er å få vite hvem som er medlem av Tony sin mystiske organisasjon. Vi har vel enda ikke fått vite hvem som er i ledelsen, men jeg har på følelsen, og håper at det er noen vi har sett før. Charles Logan hadde vært den ultimate, da vi ikke har sett han i sesong 7. (Det siste vi såg var at han ble kjørt vekk i en sykebil etter at Martha Logan knivstakk han, men vi vet at han lever). Så er det jo selvfølgelig spørsmålet om hva som skjer med Jack. Det er vel ganske innlysende at Kim kommer tilbake og skal hjelpe han med å komme seg (siden Jack mest sannsynlig vil gjøre hva som helst for å ta knekken på Tony), men det er likevel veldig mye som kan skje rundt dette her. Det mest dramatiske som kan skje er jo selvfølgelig at Kim dør av behandlingen, siden det var en liten risiko for henne også. Blir spennende dette her!! Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kan nesten ikke tru at dere gidder å glede dere og spekkulere når man kan se episodene på hvilken som helst pc med internett på. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Blir ikke det samme å se det uteksta på en liten dataskjerm Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kan nesten ikke tru at dere gidder å glede dere og spekkulere når man kan se episodene på hvilken som helst pc med internett på. fordi vi er såpass dedikert til serien at vi ikke ser den bare for å ha sett den, men vi respekterer også sendetidene deres. du vil gjerne argumenter for at "vi som ser den på internett er større fan, fordi vi vil se den tidligst mulig", men det er bare din måte å se det på Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Og en del av gleden er jo det å vente på hver episode, og tenke på hva som kan skje fremover osv.. Selv om det til tider kan være veldig hardt å vente en uke for hver gang. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Blir spennende med dobbel episode i dag Kan nesten ikke vente... Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jo det klarer du, det er tydligvis halve morroa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Han sa da aldri at han ikke klarte å vente? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jo det klarer du, det er tydligvis halve morroa! Hvorfor så spydig? Blir digg me dobbel i dag ja! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Blir digg med dobbel i dag Men trist med en mandag uten i neste uke Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jo det klarer du, det er tydligvis halve morroa! Hvorfor så spydig? Blir digg me dobbel i dag ja! Han meiner det er teit å sjå serien på TV2 når det finst andre moglegheitar. Brukar sjølv andre moglegheitar, men skjønar godt kvifor folk ser det på TV2. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Blir ikke det samme å se det uteksta på en liten dataskjerm Du har rett, det blir bedre uten undertekster! Angående små skjermer så begynner det å bli en del personer som enten har koblet TVen sin til en PC, eller har et mediasenter i form av for eksempel Xbox eller PS3 (Om du vil så kan en også koble *alle* laptoper lagd de siste 10 åra til en TV). Det er heller ikke en demper på moroa at en faktisk får det i 720p. Endret 25. mai 2009 av Pseudopod Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Blir ikke det samme å se det uteksta på en liten dataskjerm Du har rett, det blir bedre uten undertekster! Angående små skjermer så begynner det å bli en del personer som enten har koblet TVen sin til en PC, eller har et mediasenter i form av for eksempel Xbox eller PS3. Det er heller ikke en demper på moroa at jeg faktisk får det i 720p. Den må eg vere samd med. Har hatt PC-en kobla til TV-en ei stund no, og kan få tak i både engelsk og norsk tekst om eg vil. Likar helst engelsk, kanskje uten også. Kor mange episodar gjenstår på TV2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Selv om jeg opprinnelig er enig med Jonas, så passer ikke argumentet inn. Jeg synes også at det er bedre med engelsk tekst, siden man da ordrett får med seg hva som blir sagt. HD er vel heller ikke et minus. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Blir ikke det samme å se det uteksta på en liten dataskjerm Du har rett, det blir bedre uten undertekster! Angående små skjermer så begynner det å bli en del personer som enten har koblet TVen sin til en PC, eller har et mediasenter i form av for eksempel Xbox eller PS3. Det er heller ikke en demper på moroa at jeg faktisk får det i 720p. Den må eg vere samd med. Har hatt PC-en kobla til TV-en ei stund no, og kan få tak i både engelsk og norsk tekst om eg vil. Likar helst engelsk, kanskje uten også. Kor mange episodar gjenstår på TV2? Det virker som om de viser 23-24 i kveld. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Den må eg vere samd med. Har hatt PC-en kobla til TV-en ei stund no, og kan få tak i både engelsk og norsk tekst om eg vil. Likar helst engelsk, kanskje uten også. Kor mange episodar gjenstår på TV2? Det virker som om de viser 23-24 i kveld. Episode 21 og 22 vises i kveld! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kun én måned etter er ikke så ille egentlig. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jeg er helt enig i at det er et stort pluss å se det i 720p, og jeg foretrekker egentlig å se slike tv-serier uten tekst. Men jeg har alltid sett 24 på TV2, og det har blitt en slags tradisjon for meg. Og siden folk flest i mitt distrikt ser det på tv, er det som nevnt tidligere halve morroa å diskutere å spekulere i hva som skjer videre. Gleder meg i alle fall stort til i kveld! Ferdig med eksamen i dag, så nå gjør det godt med to ferske episoder av 24 :D Endret 25. mai 2009 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå