Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting slår sesong 5, det ble også markert med mange EMMY priser

 

Season Five of 24 was nominated for twelve Emmy awards, becoming the most nominated series. The nominations were:

 

* Outstanding Drama Series - WON

* Outstanding Lead Actor in a Drama Series (Kiefer Sutherland) - WON

* Outstanding Supporting Actor in a Drama Series (Gregory Itzin)

* Outstanding Supporting Actress in a Drama Series (Jean Smart)

* Outstanding Cinematography for a Single-Camera Series ("9:00 PM - 10:00 PM")

* Outstanding Directing for a Drama Series (7:00AM-8:00AM)[9][10] - WON

* Outstanding Single-Camera Picture Editing for a Drama Series (7:00AM-8:00AM)[9]

* Outstanding Single-Camera Picture Editing for a Drama Series ("9:00 AM - 10:00 AM") - WON

* Outstanding Music Composition for a Series (Dramatic Underscore) ("6:00 AM - 7:00 AM") - WON

* Outstanding Sound Editing for a Series ("9:00 PM - 10:00 PM")

* Outstanding Single-Camera Sound Mixing for a Series (7:00AM-8:00AM)[9]

* Outstanding Stunt Coordination ("9:00 AM - 10:00 AM")

Lenke til kommentar

Utrolig fet start! :D Fantastisk å ha Jack tilbake for fullt, for ikke å snakke om Tony! Er utrolig spent på neste mandag, tenker vi får vite hva som egentlig har skjedd med Tony. Er jo klart at han har blitt ganske hjernevasket. Vi såg også han han mannen fra Sangala var komt inn i D.C. Spent på hva han har tenkt å gjøre og!

Lenke til kommentar

Bra start på sesongen! Merkelig det der med Tony Almeida. Han var jo den kuleste medarbeideren til Jack, sammen med Curtis.

 

Men... (Spoiler fra tidligere sesong. (Vet ikke om jeg trenger å spoiltagge denne, men gjør det likevell :)))

 

 

...det irriterer meg at jeg ikke husker Tonys "død". Husker det var noe med en bilbombe (hvilken sesong?) der kona ble drept og Tony ble hardt skadet og lå til behandling hos CTU. Men husker ikke selve "dødsfallet." Argghhh...

 

Lenke til kommentar
Bra start på sesongen! Merkelig det der med Tony Almeida. Han var jo den kuleste medarbeideren til Jack, sammen med Curtis.

 

Men... (Spoiler fra tidligere sesong. (Vet ikke om jeg trenger å spoiltagge denne, men gjør det likevell :)))

 

 

...det irriterer meg at jeg ikke husker Tonys "død". Husker det var noe med en bilbombe (hvilken sesong?) der kona ble drept og Tony ble hardt skadet og lå til behandling hos CTU. Men husker ikke selve "dødsfallet." Argghhh...

 

Trenger ikke spoile det siden det er fra en tidligere sesong. Tony Almeida ble "drept" når han skulle hevne Michelle's død i sykestua på CTU, men ikke klarte det. Henderson, som fyren het, stakk en sprøyte med noen giftige kjemikaler inn i hjertet hans.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...