Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn, litt irritert på at eg ikkje har sett dei siste sesongane av 24. Trur eg har sett sesong 1,3, og 4 eller noko sånt :p

Btw, kva var grunnen til at Tony begynte å kjempe mot myndigheitane og dette her i utgangspunktet? Er heilt blank no, var det ikkje noko med Michelle?

Det var fordi han ville hevne Michelle ja. Og jeg lurer på om det er det han har i baktankene enda, men likevel må jo han tjene på alt dette på en eller annen måte. Så min teori er at han enten blir utpresset, eller faktisk har blitt en av the bad-guys! (Håper på førstnevnte)

Lenke til kommentar

Det var fordi han ville hevne Michelle ja. Og jeg lurer på om det er det han har i baktankene enda, men likevel må jo han tjene på alt dette på en eller annen måte. Så min teori er at han enten blir utpresset, eller faktisk har blitt en av the bad-guys! (Håper på førstnevnte)

Men eg kan ikkje hugse at myndigheitane hadde noko med Michelles død å gjera. Lenge sidan eg har sett det der no, trur eg må begynne på sesong 1 og gå gjennom alle sesongane etter eg har sett ferdig sesong 7 :)

Lenke til kommentar

Var vel ikke myndighetene som stod bak drapet på Michelle? Var det ikke de samme som drepte President Palmer, og prøvde å drepe Chloe i begynnelsen av s5?

Lenge siden jeg har sett dette også :)

Endret av Alkjeks
Lenke til kommentar

Direkte var det ikke myndighetene, der har du helt rett. Det var de samme som sto bak Palmer og prøvde å drepe Chloe og Tony selv. Men mener å huske det ble sagt at Tony likevel klandret myndighetene for det som skjedde på et eller annet vis..

Lenke til kommentar

Den som egentlig satt å administrerte det meste i dag 5, var Graem Bauer og hans gjeng. Det var han som "set the timetable" osv. som det ble sagt når Jack avhørte han i dag 6. Han stod altså bak mordet på både President Palmer, Tony og Michelle. Og siden Logan var den som godkjente det hele, ble jo saken tilknyttet myndighetene. Christopher Henderson hadde også en del med det å gjøre, siden det var han Tony prøvde å drepe før han fikk sprøyta i brystet.

Har kun sett sesong 5 og 6 når de gikk på tv, so correct me if I'm wrong. Men tror det skal stemme nogenlunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...