Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Jeg tror at Tony jobber litt på begge sider. Han sprengte jo opp Patogen-beholderene i lufta, og vi såg at han virkelig gjorde alt for å få til det. Tror ikke at han er på Hodges sin side, men kanskje en person vi ikke har sett ennå. En mulighet er kanskje at han blir utpresset på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, må jo ha noe å fylle de resterende episodene med.

 

Men en ting jeg kom til å tenke på: Jack sa at hvis Kim gikk med på gen-behandlingen, var det en risk å ta for henne også. Hva om de i slutten av sesongen finner ut at de vil ta i bruk denne metoden, og at Kim dør? Det hadde jo vært et maks klimaks for sesongavslutningen! Og hvis Tony snur ryggen til Jack, har han ingen venner igjen i sesong 8 utenom Rene, Chloe og presidenten.

Lenke til kommentar

Godt poeng det, [NOR]Andreas... Håper ikke at Kim dør, dog. Men ett eller annet skjer jo alltid helt i slutten av sesongen...

 

Btw.. Tony må jo være under cover - under cover - under cover agent eller noe :p Overraskende slutt. Synd med Moss, som mange sa så har han jo begynt å forbedre seg utover i sesongen. Hatet han i førsten. Og dette går garantert følelsesmessig inn på Renee osv..

Lenke til kommentar

Er jo typisk 24 det. Man bygger opp en irriterende karrakter som alle hater, så blir han/hun gradvis mer sympatisk og akseptert, så dævver han. Gjerne på en litt dramatisk måte.

 

Hadde håpt Janice i stedet for Moss, men hu fortsetter bare å være annoying :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Red Forman endte jo samme skjebne (senatoren).

 

Virket ikke som om fengsel frister så veldig for Tony, men faen så jeg gleder meg til resten av sesongen. Det kan ikke sies for mye; 24 er uutholdelig.

Lenke til kommentar
Red Forman/Senator Mayer var en drittunge. Han klarte jeg aldri å akseptere.

 

Jeg vet ikke helt med Tony, han får nok en godt redusert straff hvis han melder seg inn. Det vil nok være Jack sitt "siste" ønske.

Etter det som skjedde i siste episode? Neppe. Når Jack finn ut av det, vil han nok ein gong for alle skjønne at han verkjeleg er blitt ein av the bad guys.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Tony er på noen sin side, han har jo lekket mye informasjon til Jack om angrepene osv, så tror han er på begge "sider". Men lurer skikkelig på hvorfor han gjør dette? Hva tjener han på det? Kanskje han skal selge den gassen til enda en skurk? :p

Lenke til kommentar

Damn, litt irritert på at eg ikkje har sett dei siste sesongane av 24. Trur eg har sett sesong 1,3, og 4 eller noko sånt :p

 

Btw, kva var grunnen til at Tony begynte å kjempe mot myndigheitane og dette her i utgangspunktet? Er heilt blank no, var det ikkje noko med Michelle?

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...