Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, det spørst litt i hvilket humør du er i Lenke til kommentar
aloras Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Beste kvinnelige på 24-settet må være Collette Stenger! Kim i sesong 5 var heller ikke så værst Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Uenig. Stenger slår ikke Nadia. Likte også Kate Warner i sesong 2 veldig godt jeg Lenke til kommentar
War Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sett S1-2-3-4 nå, når skal jeg se 24: Redemption ? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hvordan kan beste og kvinnelige stå sammen på samme linje om 24? Fra S1-S4 er det bare irriterende kjærringer med i serien. Løper rundt og roper mamma mens det er 40 skurker etter dem. Når man er gissel og blir funnet bruker de 3 min på å kose og klemme mens skuddene haggler og de blir sure hvis man må offre typen dems for å redde millioner. Når de sikter på skurker med våpen så går skurkene bort og tar fra dem våpenet. Blir helt gal av å se på denne syklubben.Gife Arnold! Fikk litt ståtiss da Chloe O'Brian fikk ut fingern og fyrte av en salve i frontuta til skurken, men jeg liker ikke de uttrykkene hu lager når du snakker. brr Endret 29. april 2009 av War Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) EDIT: Hey hooo, glemt å oppdatere siden? Jadda.. Endret 29. april 2009 av Benitez Lenke til kommentar
aloras Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 EDIT: Hey hooo, glemt å oppdatere siden? Jadda.. ? War: Hvis du foretrekker Arnold fremfor Elisha Cuthbert tenker jeg det er noe gærnt Enig i at hun syter irriterendes mye i sesong 1 og 2, men det er jo med på å bygge opp spenningen. Vil ikke si at Kate klagde så mye i sesong 2, og Audrey har jo kun klagd når hun har hatt noen gode grunner (som hun fikk etterhvert). Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 EDIT: Hey hooo, glemt å oppdatere siden? Jadda.. Vil ikke si at Kate klagde så mye i sesong 2 Kate klagde vel ikke i det hele tatt? Hun var jo faktisk hjelpsom. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Ja, var vel det jeg mente Er vel den mest hjelpsomme dama vi har hatt utenom de faste (Michelle, Chloe etc.) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jepp, da er vi enige. I tillegg var hun også litt søt Lenke til kommentar
aloras Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Hva skjedde egentlig med Kate? Mellom sesong 2 og 3 var jo Kate og Jack sammen. Fikk aldri vite hvor hun ble av? Hadde vært kult med et gjensyn med henne for oss fans'a Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jack & Kate splitta jo opp mellom sesongene. De dreiv å preika på starten av dag 3. Jack dreiv jo å humpa på hu mexicanske dama når han var undercover i tillegg, så det forholdet hadde vel ingen fremtid. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) TULLER DU MED MEG? :O Herregud for en syk episode- avslutning.. Endret 4. mai 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 FY FAEN for en slutt!!!?!??! tenk at Tony skulle være ond after all! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg trodde at Moss kom til å dø i løpet av sesongen, og at Kim Bauer kom tilbake lå i kortene, MEN I HELSIKKE, TONY!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dette er tortur! Er ikke så lenge til episode har kommet ut i USA, og da skal jeg se alle episodene som er igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Litt vel mye twist and turn for min del. Men sånn er jo ofte 24 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei og nei, jeg som virkelig trodde at Tony var ved Jack sin side, men dette fører til en hårreisende avslutning. Vil nok tro at Kim kommer tilbake og redder Jack slik at det blir en ny sesong for i hans tilstand ser det ikke ut som han klarer mer enn et par timer til. Endelig kvitt Larry og, aldri likt han, men nå har jo han også fått vett i skolten så veldig synd med han. Kan nesten ikke vente til neste mandag hvor episoden kommer til å bli en ekstra god en. Det har jeg på følelsen av. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Litt vel mye twist and turn for min del. Men sånn er jo ofte 24 Enig i det, var alvorlig mye frem og tilbake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå