Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Fikk sjokk når "tjeneren" til Hodges forrådte FBI, var klar for at han overga seg.

Er spent på hva som skjer med Jack nå som han er innfisert. Kan jo hende at de har annonsert sesong 8 for at vi skal være sikre på at han overlever så dør Jack når sesongen er ferdig, men jeg tror ikke dette skjer.

 

Olivia er noe dritt, nå som hun har blitt "chief of staff" har hun jo fått fryktelig mye makt, kanskje hun er en muldvarp? Når Hodges gjorde klar våpenet visste han jo at FBI skulle komme, og den avgjørelsen ble jo tatt på 10min så det må jo være en muldvarp til.

 

Hodges sa at de hørte at FBI var på vei ved å overvåke kommunikasjonen til mynidighetene. Så trenger forsåvidt ikke være en muldvarp til, selv om det ikke akkurat burde være allment tilgjengelig :-)

 

HATER Olivia. Men hun er fin, så da er det nesten greit :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe som slo meg er at siden Jack skal dø (eller i alle fall tror han skal dø?), så vil han vel komme i kontakt med nærmeste familie? Det vil si Kim. Jeg tenkte også at kanskje han vil si det til Audrey, men på den andre siden gjorde han seg vel ferdig med henne i sesong 6 og Heller vil vel ikke se mer av han.

 

Men om bare Kim kommer tilbake skal jeg være storfornøyd :D

Lenke til kommentar

Noe som slo meg er at siden Jack skal dø (eller i alle fall tror han skal dø?), så vil han vel komme i kontakt med nærmeste familie? Det vil si Kim. Jeg tenkte også at kanskje han vil si det til Audrey, men på den andre siden gjorde han seg vel ferdig med henne i sesong 6 og Heller vil vel ikke se mer av han.

 

Men om bare Kim kommer tilbake skal jeg være storfornøyd :D

Det virker logisk, men tvilsomt at Audrey kommer tilbake. Var ikke henne blitt "gal" etter at Jack ble bortført til Kina og hun fulgte etter hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Audrey ble sterk psykisk knekt ja. Men vi har ikke fått vite hva som egentlig skjedde med henne etterhvert. Tony skulle jo til å si noe om det når Jack avhørte han i episode 3 denne sesongen, men Jack avbrøt han før vi fikk vite noe mer.

 

Også spent på å høre hva som skjedde med Charles og Martha Logan..

Lenke til kommentar

Ååh, irriterendes avslutning for andre gang på rad! De kan da ikke stanse episodene på denne måten uten å sende dobbel-episode!! Fikk hjertet i halsen når Jack fikk anfall midt i episoden, men det virker i alle fall som at vi skal få se Kim igjen! Jack må jo nesten ta til vett å kontakte henne etterhvert, hvis ikke tenker jeg at Rene gjør det.

 

Og skal bli interessant å se hva Mr. Hodges planegger å gjøre nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Bortsett fra rykningene til Jack, så hadde jeg ikke noen store aha-opplevelser denne episoden, men den var likevel bra. Noen episoder er jo dedikert til å bygge på storien.

Lenke til kommentar
Hva er det som er så stort med Kim? Virker som folk nesten blir litt henrykte over at hun kanskje kommer tilbake.

Sesong 7 er forøvrig den eneste sesongen jeg har fulgt helt med på.

 

Du svarer jo på ditt eget spørsmål her. Siste setningen forklarer alt.

 

Hun er Jacks datter, hun hører til i det universet vi følger med på. Det er alltid stas med gamle karakterer som kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Var verre sist sesong, når det nærmeste vi kom var Chloe :wee:

 

Kan ikke klage på denne sesongen, kjæresten til han som ble drept (er så dårlig på navn). Var vel også ungen til presidenten, visst ikke, så må jeg vurdere å se sesong 7 på nytt. Også Renee da :love: Satan så deilig hun er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...